Muhtemel fırsat (lead) yönetimi genelde 7 aşamadan oluşur:

  1. Lead’ler (muhtemel fırsat) yaratma
  2. Kalifiye leadleri ayırma ve segmente etme
  3. Lead’ler ile ilgilenme ve ilişkiyi besleme
  4. Leadleri önceliklendirme ve puanlama
  5. Belli puanın üzerindeki leadleri uygun satış ekibine tahsis etme
  6. Lead’leri dönüştürme (satış kapatma)
  7. Müşteriye dönüşen leadleri izleme ve ilişkiyi kalıcı kılma
ERM Bilişim Teknolojileri
Gizliliğe genel bakış

Bu web sitesi, size mümkün olan en iyi kullanıcı deneyimini sunabilmek için çerezleri kullanır. Çerez bilgileri tarayıcınızda saklanır ve web sitemize döndüğünüzde sizi tanımak ve ekibimizin web sitesinin hangi bölümlerini en ilginç ve yararlı bulduğunuzu anlamasına yardımcı olmak gibi işlevleri yerine getirir.