Servis İçin CRM Çözümleri

Müşteri ilişkilerinizi güçlendirir.
ERM CRM Platformu ile

Mükemmel hizmet sunun, müşterilerinizle güçlü bağlar kurun.

Servis İçin Hazır CRM Çözümleri

Teknik Servis Yönetimi

Teknik servis çağrılarınızı uçtan uca yönetin. Teknik servis süreçlerinizi dijitalleştirin. Servis randevularını etkili yönetin. Servis maliyetlerinizi ve karlılıklarınızı analiz edin. Servis sonrası memnuniyet anketleri yapın.


Daha Fazla Keşfet ->

Yetkili Servis Yönetimi

Yetkili servis ağınızı ERM CRM’e dahil edin. Yetkili servislerinizle iş yapma tarzınızı standartlaştırın. Servis operasyonlarınızın yönetimini kolaylaştırın. Yetkili servislerinizin performansını analiz edin.


Daha Fazla Keşfet ->

Servis Sözleşmeleri Otomasyonu

Sözleşme odaklı servis yönetimi inşa edin. Servis satışlarınızda fırsatları kaçırmayın. Servis vadelerinizi ve faturalandırma döngülerinizi kaçırmayın. Hizmet gelirleriniz ve satışlarınızı artırın.


Daha Fazla Keşfet ->

SLA Yönetimi

Hizmet düzeyi tanımlamada tam esneklikten yararlanın. Servis çağrılarını önceliklendirerek yönetin. Hizmet taahhütlerinizi zamanında yerine getirin. Zamanınızı koruyun.


Daha Fazla Keşfet ->

Malzeme Yönetimi

Malzeme stoklarınızı (yedek parça, sarf malzemesi vs.) ve depolarınızı daha iyi izleyin. Stok seviyelerini optimize edin ve ihtiyaç anında doğru malzemeyi temin edin. Onarım maliyetlerinizi düşürün, yanıt sürelerinizi kısaltın.

Cihaz Yönetimi

İşletmenizde çalışan cihazlarınızın durumunu izleyin, bakım zamanlarını planlayın. Cihazlarınızın verimliliğini artırın. İş süreçlerinizde kesintileri minimize edin. Enerji ve bakım maliyetlerini optimize edin.

Arızalı Cihaz Tamir Yönetimi

Arızaları detaylı bir şekilde tanımlayın. Cihazların yerinde mi yoksa merkezde mi tamir edileceğine karar verin, doğru fiyatlandırma yapın. Müşterileri ve teknik ekipleri akıllıca yönlendirin. Arızalı cihazların onarımlarını hızlandırarak iş süreçlerini kesintisiz hale getirin.

Hak Ediş Yönetimi

Yetkili servislerinizin hak edişlerini düzene koyun. Hak edişler ayrıntılı ve doğru hesaplansın, mutabakat ve onay hızlı yapılsın, kolay fatura edilsin, zamanında ödensin. Yetkili servislerinizle anlaşmazlıkları, geç ödemeden kaynaklanan memnuniyetsizlikleri ortadan kaldırın.

Periyodik Bakım Yönetimi

İşletmenizde kullandığınız veya müşteride çalışan (satış veya kiralama) varlık ve ekipmanların düzenli bakımını daha etkili bir şekilde yönetin. Periyodik bakım ihtiyaçlarını önceden belirleyin, bakım süreçlerini planlayın ve önleyici bakım uygulayarak arıza risklerini azaltın.

Cihaz Kiralama Yönetimi

Müşterilerinizdeki kiralık cihazlarınızın zimmet bilgilerini, parça değişimlerini, bakımlarını, faturalandırma ve tahsilat işlemlerini kolayca yönetin. Maliyetlerinizi optimize edin. Müşterileriniz hizmet kesintisi, siz de gelir kayıpları yaşamayın.

Servis Formu Yönetimi

Detaylı ve profesyonel servis formları oluşturun. Servis formunun müşteriye imzalatılması, şirket içi onay süreciyle kesinleştirilmesi ve fatura edilmesi süreçlerini profesyonel bir şekilde yönetin.

Servis Faturalama Yönetimi

ERP sistemiyle entegrasyon sayesinde onaylı servis formları için siparişler oluşturun. Siparişleri ERP'ye aktarın ve faturalandırın. Bu karmaşık süreci otomatize edin ve zahmetsizce yönetin.

Memnuniyet Anketi Yönetimi

Anketleri kolayca oluşturun, müşterilere gönderin ve geri bildirimleri izleyin. Eksiklikleri tespit edin, hizmet kalitesini artırın. Anket sonuçlarına göre çalışan performansını iyileştirin. Müşterilerinizi dinleyin ve onlara değer verdiğinizi gösterin.

Servis Ürün Yönetimi

Satışını veya kiralamasını yaptığınız müşterilerinizde çalışan ürünlerin (cihaz, makine, araç, yazılım vs.) envanterini tutun ve güncelliğini sağlayın. Servis ürünleri bilgilerini tek bir yerden onay akışıyla yönetin. Servis ürün ağacınız tutarlı ve doğru olsun.

Servis Ekibi Yönetimi

Gelişmiş raporlama ve analiz araçlarıyla teknik ekibinizin mesai planlarını optimize edin ve iş verimliliğini artırın. Saha ekiplerinizin performansını izleyin ve geri bildirim verin.

Yardım Masası ve Destek

Müşteri destek çağrılarını ERM CRM ile hızlıca çözüme kavuşturun. Hizmet taahhütlerinize sadık kalın, gelir ve müşteri kayıpları yaşamayın. Sorunları analiz ederek, ürün ve hizmetlerinizi daha da geliştirin.

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
0 +
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe

Biz Hazırız

Müşterilerinizi ERM CRM ile destekleyin.

Canlı Demo İste

Sık Sorulan Sorular

Servis İçin CRM

Servis için CRM çözümleri, işletmelerin müşteri hizmetleri, teknik destek ve servis yönetimi süreçlerini daha düzenli ve verimli hale getirmek için tasarlanmış yazılım ve araçlardır.

CRM servis çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Teknik servis yönetimi ile servis süreçlerinizi daha güçlü bir şekilde yönetin.
  • Yetkili servis yönetimi sayesinde hakkediş sürecini düzenleyin, yetkili servislerle olan ilişkilerinizi güçlendirin.
  • Servis sözleşme otomasyonu ile sözleşme odaklı bir servis mimarisi inşa edin.
  • SLA yönetimi ile hizmet seviyelerini izleyin ve anında müdahale edin.
  • Malzeme yönetimi ile envanteri daha iyi kontrol edin ve stok yönetimini optimize edin.
  • Cihaz yönetimi ile müşteri cihazlarını daha iyi takip edin ve bakım planlarını kolaylaştırın.
  • Arızalı cihaz tamir yönetimi ile hızlı müdahale sağlayarak müşteri memnuniyetini artırın.
  • Cihaz kiralama yönetimi ile müşterilere kiralık cihazlar sunarak hizmet yelpazenizi genişletin.
  • Periyodik bakım yönetimi ile cihazların düzenli bakımını yapın ve işlerin aksamamasını sağlayın.
  • Memnuniyet anket yönetimi ile müşteri geri bildirimlerini toplayarak hizmet kalitenizi iyileştirin.
  • Servis ürün yönetimi ile ürün ağaç yapınızı güncel ve tutarlı hale getirin.
  • Servis formu yönetimi ile servis taleplerini hızlı ve profesyonelce yönetin.
  • Servis faturalama yönetimi ile fatura süreçlerini otomatize edip hızlandırın.
  • Servis ekibi yönetimi ile personelinizin iş yükünü dengeleyin ve görevleri daha verimli bir şekilde dağıtın.
  • Yardım masası ve destek ile müşteri taleplerine hızlı yanıt vererek müşteri memnuniyetini artırın.

CRM servis çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Her biri birbirinden harika çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.


Popüler Çözümler

Özel Çözümler

Teknik Servis Programı

Yetkili Servis Yönetimi

Servis Sözleşme Otomasyonu

SLA Yönetimi

Memnuniyet Anket Yönetimi

Servis Formu Yönetimi

Servis Ekibi Yönetimi

Yardım Masası ve Destek

Hak Ediş Yönetimi

Malzeme Yönetimi

Cihaz Yönetimi

Periyodik Bakım Yönetimi

Cihaz Kiralama Yönetimi

Arızalı Cihaz Tamir Yönetimi

Servis Ürün Yönetimi

Servis Faturalama Yönetimi


Tasarımsal Özellikler

Genel Özellikler

Form Tasarım Sihirbazı

Müşteri Tekilliği Sihirbazı

İş Akış Tasarım Sihirbazı

Dashboard Tasarım Sihirbazı

İzleme Listeleri

Raporlama ve Analiz Araçları

Organizasyon ve Yetkilendirme

Yazılı Şablon Tasarımları

Mobil CRM Uygulaması

Web Tabanlı Uygulama

Planlama ve Takvim

Hatırlatmalar

Kullanıcı Dostu Ara Yüzler

Sağlam ve Güvenli Teknolojiler

Hazır ve Uyarlanabilir Entegrator