Müşterideki cihazların yönetimi, bir işletmenin müşterilerine sattığı veya kiraladığı çeşitli cihazların kayıtlarını tutması, bakımlarını takip etmesi, onarımlarını kaydetmesi, garanti sürelerini izlemesi ve sarf malzeme değişimlerini takip etmesi gibi işlemleri kapsar.

Müşterideki cihazların takibi, onların verimli bir şekilde çalışmasını sağlamak, periyodik bakımlarını yapmak, arıza durumlarını minimize etmek, garanti sürelerini takip etmek ve müşteri memnuniyetini artırmak için önemlidir.

ERM Bilişim Teknolojileri
Gizliliğe genel bakış

Bu web sitesi, size mümkün olan en iyi kullanıcı deneyimini sunabilmek için çerezleri kullanır. Çerez bilgileri tarayıcınızda saklanır ve web sitemize döndüğünüzde sizi tanımak ve ekibimizin web sitesinin hangi bölümlerini en ilginç ve yararlı bulduğunuzu anlamasına yardımcı olmak gibi işlevleri yerine getirir.