Müşteri verileri CRM programlarının kalbidir. Tüm analiz çıktılarının merkezinde yer alır. Müşteri segmentasyonu, pazarlama, raporlama, analiz, strateji ve karar alma süreçlerinin ana veri hammaddesidir. Müşteri verilerinin tutarsız, dağınık, kirli, bütünlükten yoksun, doğruluğu şüpheli ve güncelliğini yitirmiş olması CRM’den beklenen avantajları azaltmaktadır.

Müşteri tekilliği, veri bütünlüğünü korumak, veri kalitesini artırmak ve işletmenin veri tabanındaki tutarsızlıkları önlemek için önemlidir. Tekil müşteri kayıtları, müşteriyle ilgili verilerin doğru ve güvenilir olmasını sağlar, böylece işletmeler müşterileri hakkında daha iyi bilgilere erişebilir ve daha etkili kararlar alabilir, daha tutarlı bir şekilde etkileşim kurabilir ve müşteri memnuniyetini artırabilirler.

ERM Bilişim Teknolojileri
Gizliliğe genel bakış

Bu web sitesi, size mümkün olan en iyi kullanıcı deneyimini sunabilmek için çerezleri kullanır. Çerez bilgileri tarayıcınızda saklanır ve web sitemize döndüğünüzde sizi tanımak ve ekibimizin web sitesinin hangi bölümlerini en ilginç ve yararlı bulduğunuzu anlamasına yardımcı olmak gibi işlevleri yerine getirir.