ERM CRM platformunun Teknik Servis Programı başlığı altında yer alan Hak Ediş Yönetimi çözümünün şirketlere sağladığı faydalar genel olarak şu şekildedir:

  • Manuel hesaplama ve dokümantasyon ihtiyacını ortadan kaldırarak zamandan ve emekten tasarruf sağlar.
  • Süreçleri otomatikleştirerek hata riskini azaltır ve tutarlılık sağlar.
  • Verimliliği artırarak işgücü maliyetlerini düşürür.
  • Hatalardan kaynaklı gecikme ve maliyet risklerini azaltır.
  • Profesyonel ve kurumsal hak ediş mutabakat formlarının otomatik alınmasını sağlar.
  • Hak edişlerin doğru ve zamanında ödenmesini sağlayarak hem nakit akışını optimize eder, hem de teknik servislerinizin memnuniyetini ve bağlılığını artırır.
  • Tüm proje paydaşlarına hak edişlerle ilgili şeffaf bir görünüm sağlar.
  • Hak ediş hesaplamalarının ve ödemelerinin izlenmesini ve kontrolünü kolaylaştırır. Süreçteki karmaşıklığı ortadan kaldırır.
  • Hak edişlerle ilgili anlaşmazlıkları ve gecikmeleri azaltır.
  • Teknik servis hizmetleri için daha güvenilir ve sağlam iş birliği ortamı sağlar.
  • Verimli ve şeffaf bir hak ediş yönetimi sistemi, şirketlere rekabette stratejik bir avantaj sağlar.
  • Daha iyi risk yönetimi ve daha doğru fiyatlandırma imkânı sunar.
  • Raporlama ve analizleri kolaylaştırarak daha hızlı ve doğru karar vermeye yardımcı olur.