İş ve Görev Takibi çözümünüzün temel yararları nelerdir?
İşleri ve görevleri düzenlemenize, atamanıza ve önceliklendirmenize yardımcı olur.
İş ve görevlerin ilerleme aşamalarını izlemenizi kolaylaştırır.
Hedefler belirlemenize, çıktıları takip etmenize ve son teslim tarihlerini yönetmenize olanak tanır.
İş akışlarını kolaylaştırmak için kapsamlı, özelleştirilebilir seçenekler sunar.
Tüm görevleri kendi başınıza hatırlama ihtiyacını ortadan kaldırır ve zamanında hatırlatmalarla sizi takipte tutar.
Ekip iş birliğini güçlendirir. İş ve görevler için ekip üyelerinin gelişim alanlarını tespit etmenize ve etkili geri bildirim vermenize imkan tanır.
Aksayan iş ve görevlerle ilgili riskleri yönetmenize yardımcı olur.
İş ve görevleri tamamlama aşamalarında şirket çalışanlarının elde ettiği deneyimlerin yazılı olarak kaydedilmesine ve bunların analiz edilmesine altyapı sağlar. Kurumsal hafızayı güçlendirir.