Birçok faydası içinden önde gelenleri şunlardır:

  • Müşteri memnuniyetinin objektif olarak ölçülmesi
  • Müşteri geri bildirimlerinin toplanması
  • Ürün ve hizmetlerin iyileştirmeleri
  • Çalışanların hizmet kalitesinin değerlendirilmesi
  • Müşteri bağlılığının artırılması
  • Rekabet avantajı elde edilmesi
  • Marka imajının güçlendirilmesi
ERM Bilişim Teknolojileri
Gizliliğe genel bakış

Bu web sitesi, size mümkün olan en iyi kullanıcı deneyimini sunabilmek için çerezleri kullanır. Çerez bilgileri tarayıcınızda saklanır ve web sitemize döndüğünüzde sizi tanımak ve ekibimizin web sitesinin hangi bölümlerini en ilginç ve yararlı bulduğunuzu anlamasına yardımcı olmak gibi işlevleri yerine getirir.