Ortak Doküman Yönetimi çözümünüz işletmelere ne tür faydalar sağlar?
Ortak doküman yönetim çözümümüzüm şirketlere sağladığı temel faydalar şunlardır:
Google Drive ile entegre çalışır. Sunucularınızda doküman yönetimi için kaynak ayırmanıza gerek olmaz.
Değerli ve sık kullanılan dokümanlarınızın iş süreçleriniz için ortak kullanımını sağlar.
ERM CRM’in web ve bulut tabanlı teknolojik altyapısı sayesinde çalışanlarınız dünyanın her yerinden ve her zaman dizüstü bilgisayar, tablet ve mobil telefonları ile dokümanlara kolaylıkla erişip paylaşabilirler.
Dokümanlarınızın dijitalleştirilmesine, güvenle saklanmasına ve ortak kullanımına yardımcı olur.
Yetkilendirme yoluyla dokümanlarınızın ve verilerinizin gizliliğini korur.
Ekip halinde bir doküman üzerinde çalışmaya imkan sağlar.
Doküman aramaya harcanan zamandan veya ortak ve sık kullanılan dokümanları e-posta yoluyla paylaşma operasyonlarından tasarruf etmenizi sağlar.