ERM CRM’in mobil responsive ekranları sayesinde şirket çalışanları kendi mobil cihazlarından dijital masraf formu doldurup masraf belgelerinin fotoğraflarını çekerek onay sürecini başlatabilirler ve sonraki aşamaları sistemin otomatik bilgilendirme mesajlarıyla takip edebilirler. Bu şekilde manuel ve fiziksel takiplerden kurtulurlar. Kendi asıl işlerine odaklanırlar.

Ayrıca, ERM CRM’in yüksek entegrasyon esnekliği sayesinde masraf formlarına girilen bilgiler muhasebe sistemlerine aktarılarak kolaylıkla ve daha az hatayla kayda dönüştürülebilir ve masraf ödemeleri daha hızlı bir şekilde çalışanların hesabına geçilir.

ERM Bilişim Teknolojileri
Gizliliğe genel bakış

Bu web sitesi, size mümkün olan en iyi kullanıcı deneyimini sunabilmek için çerezleri kullanır. Çerez bilgileri tarayıcınızda saklanır ve web sitemize döndüğünüzde sizi tanımak ve ekibimizin web sitesinin hangi bölümlerini en ilginç ve yararlı bulduğunuzu anlamasına yardımcı olmak gibi işlevleri yerine getirir.