Bir müşteri adayını (muhtemel fırsat veya lead) belirlemeniz ile onunla satış anlaşmasını yapmanız veya satışı kaybetmeniz arasındaki kritik aşama sizin “fırsatınızdır”.  Satış fırsatını bir satış anlaşmasına dönüştürmek için satış ekibiniz ürün veya hizmetlerinizi tanıtmak, satışa karan veren doğru kişilerle etkileşim kurmak, paydaşları sürece dahil etmek, sunumlar ve demolar yapmak, teklifler vermek gibi bir dizi aktivitelere yoğun mesai harcarlar.

ERM Bilişim Teknolojileri
Gizliliğe genel bakış

Bu web sitesi, size mümkün olan en iyi kullanıcı deneyimini sunabilmek için çerezleri kullanır. Çerez bilgileri tarayıcınızda saklanır ve web sitemize döndüğünüzde sizi tanımak ve ekibimizin web sitesinin hangi bölümlerini en ilginç ve yararlı bulduğunuzu anlamasına yardımcı olmak gibi işlevleri yerine getirir.