Satış fırsatları yönetimi, potansiyel müşteri adaylarını (muhtemel fırsat -leads) ve potansiyel müşterileri (fırsat) gelir kazandıracak şekilde aktif müşteriye dönüştürme sürecidir. Basitçe söylemek gerekirse, bir müşteri adayı satış hattında ilerlediğinde bir fırsat haline gelir. Fırsat yönetimi, satış hunisine (sales funnel) girip kazanca dönüşme potansiyeline sahip tüm olası satış fırsatlarını izleme sürecidir.

ERM Bilişim Teknolojileri
Gizliliğe genel bakış

Bu web sitesi, size mümkün olan en iyi kullanıcı deneyimini sunabilmek için çerezleri kullanır. Çerez bilgileri tarayıcınızda saklanır ve web sitemize döndüğünüzde sizi tanımak ve ekibimizin web sitesinin hangi bölümlerini en ilginç ve yararlı bulduğunuzu anlamasına yardımcı olmak gibi işlevleri yerine getirir.