Şirket İçi Helpdesk (Yardım Masası) çözümünüzü popüler yapan nedir?
Çözümümüz kullanımı kolay olup e-posta tabanlıdır.
Web ve mobil altyapısıyla kullanıcılar her yerden 7/24 erişilip destek çağrısı açabilir ve destek alabilir.
Açılan çağrılar hem çözüm içinden hem de e-posta yazışmaları üzerinden kolaylıkla takip edilebilir.
Çözüm bekleyen destek çağrılarının görsel Dashboard ekranlarından 360 derece izlenebilir.
Detaylı çağrı formları oluşturulabilmesi, sürecin şirket ihtiyaçlarına göre esnek bir şekilde tasarlanabilmesi çözümümüzün güçlü yönlerindendir.
Memnuniyet anket özelliği, dokümantasyon ve bilgi tabanı altyapısı, gelişmiş raporlama ve analiz araçları çözümümüzün popülaritesini güçlendirmektedir.
Hatırlatma bildirimleri ile çözüm hızının artırılmasına katkıda bulunur.