• Çözümümüz kullanımı kolay olup e-posta tabanlıdır.
  • Web ve mobil altyapısıyla kullanıcılar her yerden 7/24 erişilip destek çağrısı açabilir ve destek alabilir.
  • Açılan çağrılar hem çözüm içinden hem de e-posta yazışmaları üzerinden kolaylıkla takip edilebilir.
  • Çözüm bekleyen destek çağrılarının görsel Dashboard ekranlarından 360 derece izlenebilir.
  • Detaylı çağrı formları oluşturulabilmesi, sürecin şirket ihtiyaçlarına göre esnek bir şekilde tasarlanabilmesi çözümümüzün güçlü yönlerindendir.
  • Memnuniyet anket özelliği, dokümantasyon ve bilgi tabanı altyapısı, gelişmiş raporlama ve analiz araçları çözümümüzün popülaritesini güçlendirmektedir.
  • Hatırlatma bildirimleri ile çözüm hızının artırılmasına katkıda bulunur.
ERM Bilişim Teknolojileri
Gizliliğe genel bakış

Bu web sitesi, size mümkün olan en iyi kullanıcı deneyimini sunabilmek için çerezleri kullanır. Çerez bilgileri tarayıcınızda saklanır ve web sitemize döndüğünüzde sizi tanımak ve ekibimizin web sitesinin hangi bölümlerini en ilginç ve yararlı bulduğunuzu anlamasına yardımcı olmak gibi işlevleri yerine getirir.