• Çözümümüz kullanımı kolay olup e-posta tabanlıdır.
  • Web ve mobil altyapısıyla kullanıcılar her yerden 7/24 erişilip destek çağrısı açabilir ve destek alabilir.
  • Açılan çağrılar hem çözüm içinden hem de e-posta yazışmaları üzerinden kolaylıkla takip edilebilir.
  • Çözüm bekleyen destek çağrılarının görsel Dashboard ekranlarından 360 derece izlenebilir.
  • Detaylı çağrı formları oluşturulabilmesi, sürecin şirket ihtiyaçlarına göre esnek bir şekilde tasarlanabilmesi çözümümüzün güçlü yönlerindendir.
  • Memnuniyet anket özelliği, dokümantasyon ve bilgi tabanı altyapısı, gelişmiş raporlama ve analiz araçları çözümümüzün popülaritesini güçlendirmektedir.
  • Hatırlatma bildirimleri ile çözüm hızının artırılmasına katkıda bulunur.