Teknik servis yönetimi çözümümüz çok katmanlı, çok kapsamlı ve fonksiyonel derinliği çok fazla olan büyük bir ekosistemi andırmaktadır. Küçük bir firmadan yüzlerce yetkili servise sahip büyük bir holdinge kadar her büyüklükte firmanın ihtiyacını karşılayabilecek esneklik ve çeşitliliğe sahiptir. En etkileyici yönlerinden biri de şirketlerin bu çözümler matrisinden kendi ihtiyaçlarına özel çözüm süreçlerini bir araya getirerek kendi özgün teknik servis yönetimlerini oluşturabilmesidir.

ERM CRM platformunun hepsi bir arada bütünleşik diğer çözümleri de bu ekosisteme katıldığında ve bunun üzerine bir de Türkiye’nin en yaygın ERP sistemleriyle çift yönlü entegrasyonlar devreye girdiğinde ortaya muhteşem bir sinerji ve katma değer çıkmaktadır.