Ürün iade yönetimi müşterilerin aldıkları ürünleri iade etmek istemeleri durumunda, iade sürecini başlatma, izleme ve sonlandırma aşamalarını kapsar.

Ürün iade yönetimi süreci şu aşamalardan oluşur:

  • İade taleplerinin alınması
  • İade talebinin değerlendirilmesi
  • İade işleminin onaylanması veya reddedilmesi
  • İade edilen ürünün depoya alınması veya yerinde tamiri
  • Para iadesi yapılması veya yeni ürün gönderilmesi
ERM Bilişim Teknolojileri
Gizliliğe genel bakış

Bu web sitesi, size mümkün olan en iyi kullanıcı deneyimini sunabilmek için çerezleri kullanır. Çerez bilgileri tarayıcınızda saklanır ve web sitemize döndüğünüzde sizi tanımak ve ekibimizin web sitesinin hangi bölümlerini en ilginç ve yararlı bulduğunuzu anlamasına yardımcı olmak gibi işlevleri yerine getirir.