Yardım masası ve destek çözümümüzün farklılıklarını şöyle listeyebiliriz:

  • Yardım ve destek süreci şirket ve müşterinin ihtiyaçlarına göre esnek bir şekilde tasarlanabilir.
  • Müşterilere bir destek e-posta adresi bildirilir ve bu e-postaya gönderilen destek talepleri ERM CRM içinden kolaylıkla takip edilip çağrıya (ticket) dönüştürülür.
  • Web ve mobil altyapısıyla müşteriler her yerden 7/24 erişip destek çağrısı açabilir, destek alabilir.
  • Açılan çağrılar (tickets) hem çözüm içinden hem de e-posta yazışmaları üzerinden kolaylıkla takip edilebilir.
  • Çözüm bekleyen destek çağrılarının özetleri görsel Dashboard ekranlarından kolaylıkla izlenebilir ve aksayan noktalarla ilgili hızlı aksiyonlar alınabilir.
  • Süreç takip otomasyonu ve hatırlatma araçlarıyla destek çağrılarının çözüm hızı artırılır.
  • Memnuniyet anket özelliği, problem çözüm kütüphanesi, ortak doküman yönetimi, gelişmiş raporlama ve analiz araçları çözümümüzün katma değerini yükseltmektedir.
ERM Bilişim Teknolojileri
Gizliliğe genel bakış

Bu web sitesi, size mümkün olan en iyi kullanıcı deneyimini sunabilmek için çerezleri kullanır. Çerez bilgileri tarayıcınızda saklanır ve web sitemize döndüğünüzde sizi tanımak ve ekibimizin web sitesinin hangi bölümlerini en ilginç ve yararlı bulduğunuzu anlamasına yardımcı olmak gibi işlevleri yerine getirir.