Yetkili servis yönetimi ERM CRM gibi güçlü ve köklü bir yazılım ile desteklendiğinde aşağıdaki temel faydalar ortaya çıkar:

  • Verimlilik artışı
  • İş süreçlerinin sadeleşmesi
  • Müşteri memnuniyeti ve sadakatinde artışı
  • Etkili stok ve malzeme yönetimi
  • Raporlama ve analiz kolaylığı
  • Yetkili servislerle daha güçlü iş birliği, iletişim ve koordinasyon
  • Eğitim ve belgelendirme yönetimi
  • Hızlı hakkediş işlemleri
  • Servis kalitesinde iyileşme
  • Maliyet ve zaman tasarrufu
  • Rekabet üstünlüğü
  • Daha iyi yönetim kararları
  • Daha etkili planlama
  • Dokümantasyon ve izlenebilirlik
  • Etkili servis sözleşmeleri yönetimi
  • Hızlı Müdahale
ERM Bilişim Teknolojileri
Gizliliğe genel bakış

Bu web sitesi, size mümkün olan en iyi kullanıcı deneyimini sunabilmek için çerezleri kullanır. Çerez bilgileri tarayıcınızda saklanır ve web sitemize döndüğünüzde sizi tanımak ve ekibimizin web sitesinin hangi bölümlerini en ilginç ve yararlı bulduğunuzu anlamasına yardımcı olmak gibi işlevleri yerine getirir.