Müşteriyle ilişkili olarak icra ettiğiniz tüm aktiviteleri müşteri, satış fırsatı, satış teklifi, satış siparişi, servis çağrısı gibi temel operasyonlarla ilişkilendirebilir ve bunları kolaylıkla takip edebilirsiniz. Bu sayede aktivite yönetimi özel bir çözüm olmaktan çıkıp tüm operasyonlarla entegre genel bir özellik
Ziyaret, gelen – giden telefon, mesaj gönderme (E-posta, SMS), kargo, ödeme, masraf gibi temel aktivite ekranlarımız bulunmaktadır. Bunun yanında müşteriyle ilişkili olarak geçmişte yapılan her işlemi (teklif, servis, sipariş, satış, numune gönderimi vb.) aktivite genel başlığı altında sınıflandırabiliriz.
Aktivite geçmişte yaptığınız bir müşteri etkileşimini ifade eder. Plan ise gelecekte yapacağınız bir müşteri faaliyetine verilen addır.
CRM programlarında aktivite yönetimi, müşterilerinizle olan tüm etkileşimleri (eposta, ziyaret, toplantı vb.) takip etmenizi ve yönetmenizi sağlayan bir özelliktir. Aktivite yönetimi müşteri yönetiminin tamamlayıcı bir özelliği olarak CRM programlarının en kritik fonksiyonlarından biridir. Aktivite yönetiminin en temel faydası kurumsal bir