Bildirim ve şikayet yönetimi çözümünüzü popüler yapan nedir?

Çözümümüz, ERM CRM’in kapsamlı özellikleri ve araçlarıyla (form tasarım sihirbazı, iş akışı sihirbazı, memnuiyet anketi özelliği, süreç otomasyon araçları, e-posta entegrasyonu, iş ve görev takibi, dashboard ve raporlama araçları vb.) desteklenerek şirket ihtiyaçlarına özel olarak hızlıca tasarlanabilir.

Bildirim ve şikayet yönetimi çözümünüz hangi şirketler için uygundur?

Müşteri bildirimlerini ve şikayetlerini önemseyen ve bunları etkili bir şekilde yönetmek isteyen her işletme için temel bir çözümdür.

Bildirim ve şikayet yönetimi çözümünüz hazır mıdır?

Küçük işletmeler için çözümümüz kullanıma hazırdır. Orta ve büyük işletmeler için ise onların ihtiyaçlarına özel uyarlamalar yapılarak kısa sürede tasarlanabilir durumdadır.

Bildirim ve şikayet yönetimi çözümünüz ne işe yarar?

Bildirim ve şikayet yönetimi çözümümüzün öne çıkan faydaları şunlardır: Müşterilerinizin işletmenize temas ettiği bütün nokta ve kanallardan bilgi toplamanızı ve onları etkili bir şekilde dinlemenizi sağlar. Müşteri bildirim ve şikayetlerinizi tek bir yerden yönetmenizi, hızlı bir şekilde cevap ve çözüm

Bildirim ve şikayet yönetimi nedir?

Bildirim ve şikayet yönetimi, bir işletmenin müşterilerinden gelen bildirimleri ve şikayetleri almayı, yanıtlamayı veya bunlara uygun çözümler üretmeyi sağlayan bir süreçtir. Bu süreç, temelde şikayetlerin ve bildirimlerin hızlı ve verimli bir şekilde ele alınmasını, müşteri memnuniyetinin artırılmasını, marka itibarının korunmasını