İzleme ekranlarıyla rapor ekranlarının farkı nedir?

İzleme ekranları ve rapor ekranları, farklı kullanım senaryolarına ve ihtiyaçlara yönelik olarak tasarlanmıştır. İzleme ekranları, anlık bilgileri izlemek ve operasyonel süreçleri yönetmek için kullanılırken, rapor ekranları daha kapsamlı analiz ve raporlama ihtiyaçlarını karşılamak için kullanılır. Bu farklara biraz daha detaylı

Hangi verileri izleme ekranlarında görebilirim?

ERM CRM içinden bir form yoluyla oluşturulan tüm kayıtları izleme ekranlarında listeleyip filtreleyebilirsiniz.

İzleme ekranlarındaki bilgileri excele aktarmak mümkün müdür?

Evet, mümkündür. Filtreleme sonuçlarına göre sorgusu getirilen kayıtları excele kolaylıkla aktarabilirsiniz.

ERM CRM izleme ekranlarını farklı ve popüler yapan nedir?

Kullanıcılar izleme ekranlarının sütunlarını ve filtreleme alanlarını ihtiyaçlarına göre özelleştirebilirler. Standart bir izleme listesinden diledikleri kadar varyant üretip aynı ekran içinden çağırabilirler. Ayrıca, fırsat, teklif, aktivite, çağrı kayıtları gibi temel izleme ekranlarının sağ bölümü müşteri paneli olarak konumlandırılmıştır. Bu panel

CRM programında izleme ekranları ne işe yarar?

CRM programlarındaki izleme ekranları, kullanıcıların belirli işlemleri, müşterileri, fırsatları, aktiviteleri, ürünleri, çağrıları veya diğer kayıtları izlemek ve bunlarla ilgili bilgileri görmek için kullanılır. Bu ekranlar, kullanıcıların belirli bir grup kaydı liste şeklinde izlemesini ve üzerinde çalışmasını sağlar. Genelde liste ve