İzleme ekranları ve rapor ekranları, farklı kullanım senaryolarına ve ihtiyaçlara yönelik olarak tasarlanmıştır. İzleme ekranları, anlık bilgileri izlemek ve operasyonel süreçleri yönetmek için kullanılırken, rapor ekranları daha kapsamlı analiz ve raporlama ihtiyaçlarını karşılamak için kullanılır. Bu farklara biraz daha detaylı
ERM CRM içinden bir form yoluyla oluşturulan tüm kayıtları izleme ekranlarında listeleyip filtreleyebilirsiniz.
Evet, mümkündür. Filtreleme sonuçlarına göre sorgusu getirilen kayıtları excele kolaylıkla aktarabilirsiniz.
Kullanıcılar izleme ekranlarının sütunlarını ve filtreleme alanlarını ihtiyaçlarına göre özelleştirebilirler. Standart bir izleme listesinden diledikleri kadar varyant üretip aynı ekran içinden çağırabilirler. Ayrıca, fırsat, teklif, aktivite, çağrı kayıtları gibi temel izleme ekranlarının sağ bölümü müşteri paneli olarak konumlandırılmıştır. Bu panel
CRM programlarındaki izleme ekranları, kullanıcıların belirli işlemleri, müşterileri, fırsatları, aktiviteleri, ürünleri, çağrıları veya diğer kayıtları izlemek ve bunlarla ilgili bilgileri görmek için kullanılır. Bu ekranlar, kullanıcıların belirli bir grup kaydı liste şeklinde izlemesini ve üzerinde çalışmasını sağlar. Genelde liste ve