Sahadaki ekiplerim için planlar ve takvim çözümünüzden nasıl yararlanırım?

Satış ekipleriniz için haftalık, aylık, 6 aylık veya yıllık müşteri ve bayi ziyaret planları oluşturabilirsiniz. Servis ekibinizin haftalık servis ziyaretlerini önceden planlayıp görevler oluşturabilirsiniz.

Planlar ve takvim çözümünüzü farklı kılan nedir?

Tüm operasyon ekranlarından hızlı ve kolay bir şekilde iş planlarınızı oluşturabilirsiniz. Planlarınıza dilerseniz onay iş akışı ekleyebilir ve onaylanan planlarınızı takvim panelinden kolaylıkla izleyebilirsiniz. Özetle, planlar ve takvim çözümümüz satış, pazarlama ve servisle ilgili tüm CRM çözümlerimizi destekleyen ana bir

CRM programınızda hangi tür işler için hazır plan ekranlarınız bulunuyor?

CRM programımızda aşağıdaki işler için hazır plan ekranlarımız vardır. Temel işletme yönetimi ve satış işleri için: Ziyaret (satış veya servis için) planı Telefonla arama planı Demo – sunum planı Tahsilat planı Ödeme planı Satış sonrası servis işleri için: Servis planı

CRM programlarında “görev” ile “plan” kavramları arasındaki fark nedir?

Görevler, tek bir eylemi veya adımı temsil eder. Genellikle kısa vadelidir, bir kişiye atanır ve belirli bir sonuca odaklanır. Planlar ise bir dizi görevi ve eylemi içeren bir çerçevedir. Genellikle uzun vadelidir ve birden fazla hedefe odaklanır. Basitçe, görevler, planları

CRM programlarında planlar ve takvim çözümü nedir, ne işe yarar?

CRM programlarında planlar ve takvim çözümü, müşterilerinizle ilgili tüm planlarınızı ve randevularınızı tek bir yerde takip etmenizi ve yönetmenizi sağlayan bir özelliktir. Planlar ve takvim çözümünün faydaları: Zaman tasarrufu: Toplantı, ziyaret servis planlarınızı ve randevularınızı tek bir yerden takip edebilirsiniz. Verimlilik