Akıllı sekretarya çözümünde hangi fonksiyonları santral yazılımı, hangilerini ERM CRM platformu bize sunar?

ERM CRM bir santral çözüm değildir. ERM CRM platformunu mevcut santralinize entegre ederek müşterilerinize kişiselleştirilmiş hizmetler sunabilirsiniz. Örneğin, sesli yanıt sisteminde müşteriye kişiselleştirilmiş mesaj okutmak istediğiniz zaman ERM CRM kendi veri tabanında kayıtlı olan müşteri bilgilerini santral çözümüne iletir. Bu

Akıllı sekretarya çözümünüz hangi şirketler için uygundur?

1 kişilik şirketten 1.000 kişilik şirkete kadar her büyüklükte şirket için çözümümüz katma değerli sonuçlar üretir.

Akıllı sekretarya çözümünüz hazır mıdır?

Akıllı sekretarya çözümümüzün tüm imkanlarından yararlanabilmeniz için sanal, bulut veya IP santrale sahip olmanız gerekir. Söz konusu santralinizin ERM CRM platformumuza kısa bir entegrasyon uyarlama çalışması yapıldıktan sonra çözümümüzü tam kapasite kullanmaya başlayabilirsiniz.

Akıllı sekretarya çözümünüz ne işe yarar?

Akıllı sekretarya çözümümüz temelde müşteri telefonlarını karşılan şirket çalışanının müşteri ile olan etkileşimini daha kaliteli hale getirir. Şirketlerin sanal veya bulut santrallerini ERM CRM platformuna entegre ettikten sonra sistem ERM CRM müşteri kartında tanımlı telefon numarasından müşteriyi tanır ve müşteriye