Arızalı cihaz tamir yönetimi çözümünüz hangi şirketler için uygundur?

Teknik servis hizmeti veren her şirket için uygundur. Özellikle arızalı cihazları atölye veya merkezi bir servis lokasyonuna getirip tamir eden, onaran şirketler için temel bir ihtiyaçtır.

Arızalı cihaz tamir yönetimi çözümünüzü cazip kılan nedir?

Cihaz yönetimi, malzeme yönetimi, ERP uygulamalarıyla entegrasyon, iş akış tasarımı, süreç takip otomasyonu, dashboard gibi kapsamlı çözümler ve fonksiyonlar sayesinde arızalı cihazların tamir süreci kolayca yönetilebilir ve izlenebilir. Bu yönüyle piyasadaki rakip çözümlerden ciddi ölçüde farklılaşmaktadır.

Arızalı cihaz tamir yönetimi çözümünüzün sağladığı faydaları nelerdir?

Arızalı cihaz tamir yönetimi çözümümüzün (programımızın) sağladığı ana faydalar şunlardır: Hızlı tamir ve düzgün iletişim ile müşteri memnuniyetini artırma Süreci otomatize ederek ve izleyerek iş akışını iyileştirme ve verimliliği artırma Arızaları hızlı bir şekilde kaydetme ve yönetme Etkin envanter yönetimi

Arızalı cihaz tamir yönetimi nedir? Hangi adımları içerir?

Arızalı cihaz tamir yönetimi, müşterideki arızalı cihazların yerinde veya teknik serviste tamiri için müşteri, saha ve teknik servis ekiplerinin koordinasyonunu içeren süreç yönetimidir. Arızalı cihaz tamir yönetimi genel olarak şu işlem adımlarını içerir: Müşterideki cihazlarla ilgili arıza çağrısının iletilmesi ve