Müşteride kurulu ve çalışan cihazlara yönelik teknik servis veren bir şirketseniz çözümümüz tam size göredir. Bu cihazları sizin satmış olmanız veya kiraya vermiş olmanız gerekmez. Teknik servis veriyor olmanız yeterlidir.
Müşteride kurulu cihaz merkezde olacak şekilde o cihazla ilişkili her türlü operasyonu entegre bir şekilde kolayca icra etmek ve bu işlemleri tek bir yerden zahmetsizce izlemek cihaz takip çözümümüzü farklı ve popüler kılmaktadır. Ayrıca bir cihaz özelinde oluşturulan teklif, sipariş,
Cihaz takip yönetimi çözümümüzün şirketlere sağladığı faydaların başlıklar halinde şu şekilde özetleyebiliriz: Müşterilerdeki cihazların envanterini detaylı bir şekilde kayıt altına almak Cihazlarla ilgili yapılan tüm işlemleri (şikâyet çağrısı, bakım, onarım, yedek parça – sarf malzeme değişimi) bir tarihçede izlemek Cihazların
Müşterideki cihazların yönetimi, bir işletmenin müşterilerine sattığı veya kiraladığı çeşitli cihazların kayıtlarını tutması, bakımlarını takip etmesi, onarımlarını kaydetmesi, garanti sürelerini izlemesi ve sarf malzeme değişimlerini takip etmesi gibi işlemleri kapsar. Müşterideki cihazların takibi, onların verimli bir şekilde çalışmasını sağlamak, periyodik