Satış sonrası veya doğrudan teknik servis hizmeti veren şirketlerin sahada anlaşmalı olduğu yetkili servisleri varsa, hak ediş yönetimi çözümümüz yüksek katma değer sunar.
ERM CRM’in entegre çözümleri sayesinde hak ediş hesaplama sürecinin karmaşıklığını ortadan kaldırması, imzalı servis formlarıyla destekli otomatik hak ediş hesaplaması ve pdf formatında ayrıntılı mutabakat çıktıları sağlaması çözümümüzü popüler ve cazip kılmaktadır.
ERM CRM platformunun Teknik Servis Programı başlığı altında yer alan Hak Ediş Yönetimi çözümünün şirketlere sağladığı faydalar genel olarak şu şekildedir: Manuel hesaplama ve dokümantasyon ihtiyacını ortadan kaldırarak zamandan ve emekten tasarruf sağlar. Süreçleri otomatikleştirerek hata riskini azaltır ve tutarlılık
Yetkili servisler için hak ediş yönetimi, bir şirketin, yetkili servis sağlayıcılarına, verdiği hizmetlerin karşılığında (hak ediş) ödeme yapma sürecini içerir. Hak ediş yönetim süreci genelde şu başlıklardan oluşur: Sağlanacak teknik servis kapsamını belirleme Hak ediş hesaplama Fatura oluşturma Ödeme yapma