Hak ediş yönetimi çözümünüz hangi şirketler için uygundur?

Satış sonrası veya doğrudan teknik servis hizmeti veren şirketlerin sahada anlaşmalı olduğu yetkili servisleri varsa, hak ediş yönetimi çözümümüz yüksek katma değer sunar.

Hak ediş yönetimi çözümünüzü (programını) popüler yapan nedir?

ERM CRM’in entegre çözümleri sayesinde hak ediş hesaplama sürecinin karmaşıklığını ortadan kaldırması, imzalı servis formlarıyla destekli otomatik hak ediş hesaplaması ve pdf formatında ayrıntılı mutabakat çıktıları sağlaması çözümümüzü popüler ve cazip kılmaktadır.

Hak ediş yönetimi çözümünüzün şirketlere sağladığı katkılar nelerdir?

ERM CRM platformunun Teknik Servis Programı başlığı altında yer alan Hak Ediş Yönetimi çözümünün şirketlere sağladığı faydalar genel olarak şu şekildedir: Manuel hesaplama ve dokümantasyon ihtiyacını ortadan kaldırarak zamandan ve emekten tasarruf sağlar. Süreçleri otomatikleştirerek hata riskini azaltır ve tutarlılık

Yetkili servisler için hak ediş yönetimi nedir? Neleri içerir?

Yetkili servisler için hak ediş yönetimi, bir şirketin, yetkili servis sağlayıcılarına, verdiği hizmetlerin karşılığında (hak ediş) ödeme yapma sürecini içerir. Hak ediş yönetim süreci genelde şu başlıklardan oluşur: Sağlanacak teknik servis kapsamını belirleme Hak ediş hesaplama Fatura oluşturma Ödeme yapma

ERM Bilişim Teknolojileri
Gizliliğe genel bakış

Bu web sitesi, size mümkün olan en iyi kullanıcı deneyimini sunabilmek için çerezleri kullanır. Çerez bilgileri tarayıcınızda saklanır ve web sitemize döndüğünüzde sizi tanımak ve ekibimizin web sitesinin hangi bölümlerini en ilginç ve yararlı bulduğunuzu anlamasına yardımcı olmak gibi işlevleri yerine getirir.