ERM CRM’in “süreç takip otomasyonu” ile “hatırlatma” özelliği arasındaki fark nedir?

Süreç takip otomasyonunda iş süreçleri genelinde belli olaylar meydana geldiğinde veya gelmediğinde önceden tanımlanmış eylemler tetiklenir. Hatırlatma özelliğinde ise kullanıcı işlem bazlı bir hatırlatma notu girerek gelecekte bir bildirimin gönderilmesini organize eder.

Müşteri ve tedarikçilere de bildirim veya hatırlatma göndermek mümkün müdür?

Evet. ERM CRM programında SMS veya e-posta yoluyla bildirim veya hatırlatma gönderebilirsiniz. Bunu ilgili işlem ekranlarından ayarlayabilirsiniz.

ERM CRM’in bildirim ve hatırlatma özelliğini farklı yapan nedir?

Yetkilendirme kurallarına göre ERM CRM’de işlem bildirimlerinin hangi kullanıcılara gönderileceğini belirleyebilirsiniz. SMS ve e-posta ile bilgilendirme yanında ERM CRM’e logon olduğunuzda hatırlatma gününde hatırlatmalarınız size bir pop-up ekranda gösterilir. Ayrıca, tüm ekranlarda işlemlere hatırlatma eklemek ve eklenen hatırlatmaları izlemek çok

CRM programlarında hatırlatma & bildirim özelliği ne işe yarar?

CRM programlarında hatırlatma ve bildirim özelliği, kullanıcılara önemli iş veya etkinlikler hakkında bilgi vermek, zamanlama ve takip konusunda yardımcı olmak için kullanılır. Bu özellikler, yapılan işlemler için ilişkili tarafları bilgilendirmek, kullanıcıların unutmalarını önlemek ve önemli işleri zamanında tamamlamalarını sağlamak için

CRM programlarında bildirim ve hatırlatma arasındaki fark nedir?

Bildirim, bir olay veya durum gerçekleştiğinde otomatik olarak tetiklenen bir mesajdır. Hatırlatma ise, kullanıcıların önceden belirlenmiş bir zamanda bir görevi veya etkinliği tamamlamaları için uyarı gönderen bir mesajdır. Bu şekilde, bildirimler genellikle olayları duyurmak ve dikkat çekmek için kullanılırken, hatırlatmalar