Veri taşıması (migration) yapmanız gerekiyorsa veya karmaşık ya da büyük miktarda taşınacak veriniz varsa çözümümüzü uygulamaya alma süreniz uzayabilir. Daha önce hiç müşteri fırsat yönetimi yapmamış şirketler için uygulama neredeyse hazırdır. Başlamadan önce ayarlamanız gereken şeyler kayıt formu ve yetki
Genel olarak, muhtemel fırsat yönetimi çözümümüz, potansiyel müşteri adaylarını takip etmek, onları ilişkilerini geliştirmek ve satış süreçlerini daha etkili hale getirmek isteyen her sektörlerden tüm şirketler için uygundur.
Muhtemel fırsat (lead) yönetimi çözümümüz sizi güçlü araçlarla ve harika çıktılarla donatır. Bunlardan önde gelenleri şunlardır: Çözümümüz, ERM CRM platformunun tüm çözümleriyle bütünleşik çalışır ve tüm çözümler birlikte harika sonuçlar üretir. Özelleştirebilir form tasarım alanlarıyla iş dinamiğinize ve hedeflerinize uygun
Muhtemel fırsat (lead) yönetimi genelde 7 aşamadan oluşur: Lead’ler (muhtemel fırsat) yaratma Kalifiye leadleri ayırma ve segmente etme Lead’ler ile ilgilenme ve ilişkiyi besleme Leadleri önceliklendirme ve puanlama Belli puanın üzerindeki leadleri uygun satış ekibine tahsis etme Lead’leri dönüştürme (satış
İyi yapılandırılmış bir muhtemel fırsat yönetimi güçlü bir CRM yazılımı ile desteklendiğinde aşağıdaki kazanımlar ortaya çıkar: Dönüşüm oranları (conversion rates) artar. Hangi kampanya, pazarlama faaliyetleri ve kanallarının daha kaliteli leadler ürettiği tespit edilir. Potansiyel müşterilerle daha kişiselleştirilmiş iletişim (içerik ve
Müşteri fırsat (lead) yönetimi, müşteri adaylarını (potansiyel müşteriler) çekmek, kaliteli olanlarını tespit edip segmente etmek ve onları müşteriye dönüştürmek için stratejiler geliştirme ve uygulama sürecidir.
Muhtemel fırsatta potansiyel müşteri adayı, işletmenin ürün veya hizmetine ilgisini ortaya koyar, iletişim bilgisini paylaşır, bilgi almak istediğini gösterir. İşletme bunun üzerine muhtemel fırsat ile daha yakından ilgilenir ve onun ürün veya hizmetlerini satın alma ihtimalini yüksek görürse muhtemel fırsatı,
Bir “lead”, potansiyel bir müşteri adayını temsil eder ve genellikle işletmenin ürün veya hizmetine ilgi gösteren, iletişim bilgilerini paylaşmış, daha fazla bilgi almak isteyen veya belirli bir aksiyonu tamamlamış kişiyi tanımlar. “Lead”ler (muhtemel fırsatlar), genellikle web siteleri, sosyal medya platformları,