ERM Satış Fırsatları Yönetimi çözümünü uygulamaya almak ne kadar sürer?

ERM CRM çözümlerimiz hazır çözümler olup kısa sürede şirketlerin ihtiyaçlarına göre özelleştirilebilir ve hemen uygulamaya alınabilir.

ERM Satış Fırsatları Yönetimi çözümü hangi şirketler için uygundur?

Satışlarını ve müşterilerini artırmak, gelirlerini büyütmek isteyen her şirket için harika bir çözümdür. Özellikle sahada geniş bir satış ekibi olan veya dinamik satış fırsatlarına sahip olan şirketler için zaruri bir ihtiyaçtır.

ERM Satış Fırsatları Yönetimi çözümünü popüler yapan nedir?

Fırsat kaydı sayfasını işinize özel olarak kapsamlı bir şekilde özelleştirebilirsiniz. Bu şekilde satış fırsatlarıyla ilgili daha derin raporlama ve analiz altyapısı oluşturursunuz. Satış fırsatlarınıza şirketinizin ihtiyaçlarına göre istediğiniz kadar iş akışı eklemleyebilirsiniz. Böylece, satış süreçlerinizin çeşitliliğini büyük bir esneklikle CRM

Satış Fırsatları Yönetimi çözümünün temel faydaları nelerdir?

Fırsatları izlemenize ve onları kazanan anlaşmalara dönüştürmenize destek olur. Tüm satış sürecini görünür hale getirir, satış hattınızı baştan sona izlemenizi sağlar. Ekiplerin en önemli fırsatlara odaklanmasını sağlar. Satış döngünüzü aşamalara ayırmanıza her adımda önemli olan potansiyel müşterilere öncelik vermenize imkan

Satış Fırsatları Yönetimi çözümüne neden ihtiyaç duyulur?

Fırsatlar işinizi büyütmek için çok değerlidir ve doğru şekilde yönetilirse satışlarınız ve kârlılığınız artar. Satış kapatmak, kazanan bir satış ekibinden daha fazlasını gerektirir. Bunun için fırsatlarınızı etkili bir şekilde yönettiğinizden ve ekiplerinizi doğru araçlarla donattığınızda emin olmanız gerekir. Özellikle aynı

Satış fırsatları yönetimi nedir?

Satış fırsatları yönetimi, potansiyel müşteri adaylarını (muhtemel fırsat -leads) ve potansiyel müşterileri (fırsat) gelir kazandıracak şekilde aktif müşteriye dönüştürme sürecidir. Basitçe söylemek gerekirse, bir müşteri adayı satış hattında ilerlediğinde bir fırsat haline gelir. Fırsat yönetimi, satış hunisine (sales funnel) girip kazanca

Satış fırsatı nedir?

Bir müşteri adayını (muhtemel fırsat veya lead) belirlemeniz ile onunla satış anlaşmasını yapmanız veya satışı kaybetmeniz arasındaki kritik aşama sizin “fırsatınızdır”.  Satış fırsatını bir satış anlaşmasına dönüştürmek için satış ekibiniz ürün veya hizmetlerinizi tanıtmak, satışa karan veren doğru kişilerle etkileşim