Satış sonrası servis yönetimi çözümünüz hangi şirketler için daha uygundur?

Satışlarını bir hizmetin takip ettiği şirketler için çözümümüz idealdir. Bir şirket makine satışının devamı niteliğinde kurulum ve eğitim servisleri veriyorsa veya bir yazılım satışını takiben uyarlama, geliştirme ve eğitim faaliyetleri yapıyorsa satış sonrası servis yönetimi çözümümüze ihtiyacı olacaktır. Örnekler çoğaltılabilir.

Satış sonrası servis yönetimi çözümünüzü farklı yapan nedir?

Satış ve servis yönetimi gibi iki devasa CRM operasyonunu birbirinin devamı şekilde zahmetsizce yönetmeyi kolaylaştırması ve farklı birimlerin aynı süreç içinde iş birliği halinde şeffaf bir şekilde çalışmasına zemin hazırlaması, çözümümüzün en güçlü ve farklı olduğu yönleridir.

Satış sonrası servis yönetimi çözümünüz şirketlere ne tür faydaları sağlar?

Bu faydaları ana başlıklar halinde özetleyelim: Satışın ayrılmaz bir devamı niteliğindeki işleri etkili bir şekilde yönetme Satış ve servis sürecini bir bütün halinde 360° izleme Zamandan ve maliyetlerden tasarruf etme Süreci hızlandırarak müşteri memnuniyeti sağlama Operasyonel karmaşayı azaltma Satış ve

Satış sonrası servis yönetimi nedir?

Satış sonrası servis yönetimi, bir ürün veya hizmetin satışını gerçekleştirdikten sonra bu satışın bir devamı olarak sağlanan kurulum, montaj, devreye alma, uyarlama, eğitim, süpervizörlük ve diğer hizmet faaliyetlerini içeren bir süreçtir.