Servis malzemeleri yönetimi çözümünüzü farklı kılan nedir?

Servis operasyonlarında kullanılan yedek parça ve sarf malzemeleri bilgisinin entegratör modülümüz aracılığıyla ERP yazılımından anlık olarak güncellenmesi en temel farklılıktır. Bunun yanında yol ve işçilik gibi servis kalemlerini de sistemde malzeme gibi tanımlayarak servis maliyetleri ve hak edişleri hatasız ve

Servis malzemeleri yönetimi çözümünüzün şirketlere faydaları nedir?

Bu faydaları başlıklar halinde şu şekilde özetleyebiliriz. Daha hızlı hizmet Maliyet tasarrufu Servis operasyonlarının zahmetsizce planlanması Satış sonrası servis operasyonlarının optimizasyonu Hızlı, hatasız fiyatlama ve fatura etme Servis malzemesi stok bilgisine anlık erişim Veri bütünlüğü Analitik yeteneklerin güçlenmesi Müşteri memnuniyeti

Servis malzemeleri yönetimi çözümünüz neleri içerir?

Servis malzemeleri yönetimi esasında temel bir ERP konusudur. CRM programlarının ana işi değildir. Bu yüzden servis malzemeleri yönetiminde bizim odak noktamız satış sonrası verilen servis ve destek hizmetlerinin fiyatlama ve maliyetlerinin doğru hesaplanması, teknik servis hak edişlerinin doğru çıkartılması, stok

Servis malzemeleri yönetimi nedir? Neleri kapsar?

Servis malzemeleri yönetimi, bir firmanın servis ve onarım faaliyetlerinde kullanılan yedek parça, sarf malzemesi gibi tüm malzemelerin tedarik, stoklama ve dağıtım süreçlerini kapsayan bir disiplindir. Bu disiplinin temel amacı, doğru malzemeyi, doğru zamanda, doğru yerde ve doğru fiyata temin ederek