Servis Sözleşme Otomasyonu Nasıl Çalışır?

Servis Sözleşme Otomasyonu, işletmelerin müşterileriyle yaptığı hizmet veya servis sözleşmelerinin yönetimini kolaylaştırmak için tasarlanmış bir süreçtir. Ana hatlarıyla şu fonksiyonları sunar: Sözleşme Oluşturma Sözleşme Takibi ve Yönetimi Hizmet Planlama ve Görev Oluşturma Hizmet Takibi ve Kaydı Faturalandırma Döngülerini Hatırlatma Müşteri

Çözümünüzde ne tür sözleşmelerin yönetimi yapılır?

Servis Sözleşme Otomasyon Çözümümüzün uyarlanma yeteneği harikadır. Her türlü servis sözleşmesi için çözümümüz uygundur. Önleyici bakım, koruyucu bakım, periyodik bakım, yazılım bakım, destek, garanti, cihaz ve makine kiralama, süreli servisler, servis birim fiyat vb. sözleşmeler için yüksek katma değer sunar.

Servis Sözleşme Otomasyonu çözümünüzü popüler yapan nedir?

Sözleşme kaydından alınan ana veriler, servis yönetiminin odak noktasını sözleşmeye yönlendirmektedir. Bu yüzden, teknik servis yönetimi çözümünü destekleyen ve onunla entegre çalışan en güçlü çözümlerden birisidir. Güçlü otomasyon araçlarına sahip olması ve ERM CRM platformunun tüm çözümlerini kullanarak katma değerini

Servis Sözleşme Otomasyonu çözümünüzün öne çıkan faydaları nelerdir?

Sözleşme sürelerini, hizmet zamanlamalarını ve yenileme tarihlerini otomatik olarak hatırlatır. Böylece, önemli tarihlerin kaçırılmasının önüne geçer. Hizmetlerin otomatik olarak faturalandırılması, gelirin hızlı bir şekilde elde edilmesini ve zamanında ödemeyi sağlar. Aynı zamanda doğru ve detaylı faturalandırma sağlayarak uyuşmazlıkları azaltır. Hizmetlerin

Servis Sözleşme Otomasyonu nedir ve ne işe yarar?

Servis Sözleşme Otomasyonu, bir işletmenin müşterileriyle yaptığı servis veya hizmet sözleşmelerini yönetmek ve otomatikleştirmek için kullanılan bir çözümdür. Bu otomasyon, hizmet sözleşmelerinin oluşturulması, yönetilmesi, izlenmesi ve uygulanması süreçlerini daha düzenli ve şeffaf hale getirir.