Şirket İçi Helpdesk çözümünüz hangi şirketler için daha uygundur?

Şirket İçi Helpdesk çözümümüzü her sektörden her büyüklükte işletme kullanabilir. Bununla birlikte, çalışan sayısının fazla olduğu, farklı lokasyonlarda iş birimleri olan, yazılım veya teknolojik cihaz kullanımı yoğun olan şirketler için temel bir ihtiyaçtır.

Şirket İçi Helpdesk (Yardım Masası) çözümünüzü popüler yapan nedir?

Çözümümüz kullanımı kolay olup e-posta tabanlıdır. Web ve mobil altyapısıyla kullanıcılar her yerden 7/24 erişilip destek çağrısı açabilir ve destek alabilir. Açılan çağrılar hem çözüm içinden hem de e-posta yazışmaları üzerinden kolaylıkla takip edilebilir. Çözüm bekleyen destek çağrılarının görsel Dashboard

Şirket İçi Helpdesk (Yardım Masası) çözümünüz ne işe yarar?

Şirket içi helpdesk (yardım masası) çözümümüzün şirketlere sağladığı önde gelen faydaları şu şekilde özetleyebiliriz: Çalışan Memnuniyeti: Şirket içi helpdesk çözümümüz, çalışan sorunlarını hızlı ve etkili bir şekilde çözmeyi sağlar. Çalışanlar, ihtiyaçlarına hızlı bir şekilde yanıt aldıklarında daha memnun olurlar ve

Şirket İçi Helpdesk (Yardım Masası) çözümü nedir?

Şirket içi helpdesk (yardım masası) çözümü, bir şirketin çalışanlarından gelen teknik destek, bilgi talebi ve sorun çözme isteklerini tek bir platform üzerinden yönetmesine yardımcı olan bir yazılım sistemidir. Bu tür bir çözüm, şirketin içerisinden gelen çağrılara yanıt vererek sorunların veya

ERM Bilişim Teknolojileri
Gizliliğe genel bakış

Bu web sitesi, size mümkün olan en iyi kullanıcı deneyimini sunabilmek için çerezleri kullanır. Çerez bilgileri tarayıcınızda saklanır ve web sitemize döndüğünüzde sizi tanımak ve ekibimizin web sitesinin hangi bölümlerini en ilginç ve yararlı bulduğunuzu anlamasına yardımcı olmak gibi işlevleri yerine getirir.