Şirket İçi Helpdesk çözümümüzü her sektörden her büyüklükte işletme kullanabilir. Bununla birlikte, çalışan sayısının fazla olduğu, farklı lokasyonlarda iş birimleri olan, yazılım veya teknolojik cihaz kullanımı yoğun olan şirketler için temel bir ihtiyaçtır.
Çözümümüz kullanımı kolay olup e-posta tabanlıdır. Web ve mobil altyapısıyla kullanıcılar her yerden 7/24 erişilip destek çağrısı açabilir ve destek alabilir. Açılan çağrılar hem çözüm içinden hem de e-posta yazışmaları üzerinden kolaylıkla takip edilebilir. Çözüm bekleyen destek çağrılarının görsel Dashboard
Şirket içi helpdesk (yardım masası) çözümümüzün şirketlere sağladığı önde gelen faydaları şu şekilde özetleyebiliriz: Çalışan Memnuniyeti: Şirket içi helpdesk çözümümüz, çalışan sorunlarını hızlı ve etkili bir şekilde çözmeyi sağlar. Çalışanlar, ihtiyaçlarına hızlı bir şekilde yanıt aldıklarında daha memnun olurlar ve
Şirket içi helpdesk (yardım masası) çözümü, bir şirketin çalışanlarından gelen teknik destek, bilgi talebi ve sorun çözme isteklerini tek bir platform üzerinden yönetmesine yardımcı olan bir yazılım sistemidir. Bu tür bir çözüm, şirketin içerisinden gelen çağrılara yanıt vererek sorunların veya