Evet. Müşteri ve kişilerin her türlü iletişim iznini (SMS, e-posta, telefon, WhatsApp) konfigüre edebilir, dilerseniz kısıtlar koyabilirsiniz.
CRM programımız önceden tanımladığınız kuralları baz alarak otomatik bildirim ve hatırlatma SMS’leri gönderebilir. Bu yönüyle e-posta mesajı ile SMS mesajı arasında bir fark bulunmuyor.
Evet çok kolaydır. Başka bir uygulamaya bağlanmaya gerek olmadan tüm CRM ekranlarından kısa yol ikonlarına tıklayarak hatta önceden tanımlı SMS mesaj şablonlarından seçimler yaparak zahmetsizce müşterilerinize SMS mesajı gönderebilirsiniz.
Müşterilerimizin talep etmesi ve ihtiyaç duyması durumunda CRM programımızdan müşteriye SMS göndermenin yanında müşterilerin sizin adınıza kayıtlı bir kısa SMS koduna mesaj göndermeleri ve bu mesajların CRM sistemine entegre edilmesi mümkündür. Bu yönüyle çift yönlü bir SMS entegrasyonu söz konusudur.
Öncelikle SMS servis sağlayıcı bir firma belirleyip hizmet sözleşmesi yapıyorsunuz. Eğer söz konusu firma bizim hazır çözüm ortaklarımızdan biri ise sadece kullanıcı bilgileriniz ile (kullanıcı kimliği, kimlik doğrulama ayrıntıları ve bir parola) SMS entegrasyonunuzu gerçekleştiriyoruz. Hazır çözüm ortaklarımızdan biri değilse,
Altyapısını entegre ettiğimiz hazır olan SMS çözüm ortaklarımız var. Bunun yanında hazır entegrasyon listemizde olmayan sizin çalıştığınız tedarikçi firmayı da entegrasyon API’lerini bize iletmeleri durumunda kısa sürede CRM platformumuza ekleyebiliriz.
Müşterilere yönelik SMS mesajlarının en yaygın kullanım alanları şunlardır. Aşağıdaki tüm konu başlıkları için ERM CRM içinden SMS mesajları düzenleyip gönderebilirsiniz. Bilgilendirme: Randevu hatırlatmaları Sipariş takibi ve kargo bilgileri Kampanya ve promosyon duyuruları Ürün ve hizmet bilgileri Fatura ve ödeme
CRM programlarında SMS entegrasyonu, işletmelerin müşterileriyle etkileşim kurmak ve iletişimi güçlendirmek için SMS mesajları göndermelerini sağlar. Bu entegrasyon sayesinde işletmeler, müşterilere otomatik doğrulama kodları, bildirimler, kampanya duyuruları veya hatırlatıcılar gibi önemli mesajları kolayca iletebilirler. Böylece, müşteri ilişkilerini güçlendirir, iş süreçlerini