ERM CRM’in süreç takip otomasyonu özelliğini popüler yapan nedir?

Süreç takip otomasyonumuzun kural ve eylem tanımlama ekranı oldukça gelişmiştir. İhtiyaçlarınıza ve işinizin dinamiklerine özel olarak çok esnek kurallar ve tetiklenecek eylem adımları tanımlayabilirsiniz.

ERM CRM Süreç takip otomasyonu nasıl çalışır?

Süreç takip otomasyonunun kural ve eylem tanımlama ekranını kullanarak belirlediğiniz ekranlar ve iş süreçleri için tanımlama yapıyorsunuz. Örneklerle daha anlaşılır yapalım: Satış teklifi verdikten 3 gün sonra geçen teklifler için bildirim SMS’i gönder. Vadesine 1 gün kalan bir iş planı

ERM CRM’in “süreç takip otomasyonu” ile “hatırlatma” özelliği arasındaki fark nedir?

Süreç takip otomasyonunda iş süreçleri genelinde belli olaylar meydana geldiğinde veya gelmediğinde önceden tanımlanmış eylemler tetiklenir. Hatırlatma özelliğinde ise kullanıcı işlem bazlı bir hatırlatma notu girerek gelecekte bir bildirimin gönderilmesini organize eder.

CRM programlarında süreç takip otomasyonu ne işe yarar?

CRM programlarında süreç takip otomasyonu, iş süreci içinde tekrarlayan görevleri otomatikleştirmek ve iş akışlarını optimize etmek için kullanılan bir özelliktir. Bu özellik, belirli bir iş süreci için tanımlanmış adımların otomatik olarak izlenmesini ve yönetilmesini sağlar. Süreç takip otomasyonu genellikle bir

ERM Bilişim Teknolojileri
Gizliliğe genel bakış

Bu web sitesi, size mümkün olan en iyi kullanıcı deneyimini sunabilmek için çerezleri kullanır. Çerez bilgileri tarayıcınızda saklanır ve web sitemize döndüğünüzde sizi tanımak ve ekibimizin web sitesinin hangi bölümlerini en ilginç ve yararlı bulduğunuzu anlamasına yardımcı olmak gibi işlevleri yerine getirir.