Memnuniyet anketleri müşterilere nasıl ulaştırılmaktadır?

Müşteri hizmetleri personeliniz telefon yoluyla müşteriye ulaşarak sistemdeki hazır anketleri soru cevap yoluyla kendisi doldurabilir. Bunun dışında sıkça kullanılan yöntem ise müşteriye gönderilen bir e-posta veya SMS mesajı içine anket linkini sistem otomatik olarak yerleştirir ve müşteriler self-servis olarak anketleri

Memnuniyet anketleri çözümünüzü farklı kılan nedir?

Esnek anket formları tasarlayabilir ve bunların müşterilerinize gönderim kurallarını önceden belirleyebilirsiniz. Şirketinize özel memnuniyet anket sürecini tasarlayabilirsiniz. Sonuçları dashboad ve hazır grafikler üzerinden etkili bir şekilde analiz edebilirsiniz.

Memnuniyet anketleri çözümünüzün şirketlere faydaları nelerdir?

Birçok faydası içinden önde gelenleri şunlardır: Müşteri memnuniyetinin objektif olarak ölçülmesi Müşteri geri bildirimlerinin toplanması Ürün ve hizmetlerin iyileştirmeleri Çalışanların hizmet kalitesinin değerlendirilmesi Müşteri bağlılığının artırılması Rekabet avantajı elde edilmesi Marka imajının güçlendirilmesi

Müşteri memnuniyetinin ölçülmesi neden önemlidir?

Müşteri memnuniyetini ölçmek; Müşteri ihtiyaçlarını anlamak, Ürün ve hizmet kalitesini iyileştirmek, Müşteri bağlılığını artırmak, Marka imajını güçlendirmek, Müşteri kayıplarını önlemek, İşletme performansını iyileştirmek için çok önemlidir.