Ortak doküman yönetimi çözümümüz hazır ve temel bir uygulamadır. Her büyüklükte şirket için katma değer sağlayan gerekli bir çözümdür.
Ortak doküman yönetim çözümümüzüm şirketlere sağladığı temel faydalar şunlardır: Google Drive ile entegre çalışır. Sunucularınızda doküman yönetimi için kaynak ayırmanıza gerek olmaz. Değerli ve sık kullanılan dokümanlarınızın iş süreçleriniz için ortak kullanımını sağlar. ERM CRM’in web ve bulut tabanlı teknolojik
Ortak Doküman Yönetimi, belgelerin oluşturulmasından, depolanmasından, erişilmesinden, paylaşılmasından, korunmasından ve imha edilmesinden sorumlu olan bir dizi süreç ve uygulamadır. Bu yönetim sistemi, iş birliğini artırmayı, belge güvenliğini sağlamayı ve verimliliği artırmayı hedefler.