Ortak doküman yönetim çözümümüzüm şirketlere sağladığı temel faydalar şunlardır:

  • Google Drive ile entegre çalışır. Sunucularınızda doküman yönetimi için kaynak ayırmanıza gerek olmaz.
  • Değerli ve sık kullanılan dokümanlarınızın iş süreçleriniz için ortak kullanımını sağlar.
  • ERM CRM’in web ve bulut tabanlı teknolojik altyapısı sayesinde çalışanlarınız dünyanın her yerinden ve her zaman dizüstü bilgisayar, tablet ve mobil telefonları ile dokümanlara kolaylıkla erişip paylaşabilirler.
  • Dokümanlarınızın dijitalleştirilmesine, güvenle saklanmasına ve ortak kullanımına yardımcı olur.
  • Yetkilendirme yoluyla dokümanlarınızın ve verilerinizin gizliliğini korur.
  • Ekip halinde bir doküman üzerinde çalışmaya imkan sağlar.
  • Doküman aramaya harcanan zamandan veya ortak ve sık kullanılan dokümanları e-posta yoluyla paylaşma operasyonlarından tasarruf etmenizi sağlar.