Müşteri ilgisini çekmek, ürün ve hizmetleriyle ilgili farkındalık oluşturmak, müşteri tabanını genişletmek, satışlarını teşvik etmek, marka bilinirliliğini artırmak isteyen her şirket için güçlü bir çözümdür.
Tele-marketing, e-posta pazarlama, SMS pazarlama, mektup gönderimi, etkinlik pazarlama, numune ve katalog gönderimi başta olmak üzere sosyal mecralarda icra edilen kampanyalar da dahil her türlü pazarlama kampanyalarının yönetimini destekler.
Çözümümüzün temel faydası, şirketlerin ERM CRM platformunun tüm sofistike altyapısını bütünleşik bir tarzda kullanarak pazarlama kampanyalarını verimli bir şekilde yönetmelerini kolaylaştırmasıdır. Bunun yanında pazarlama ekiplerinin, kampanya planlama ve yürütmeyi daha küçük görevlere ayırarak etkili bir şekilde yönetmesine, bu görevleri doğru
Pazarlaman kampanyalarının ana aşamaları genelde şu şekildedir. Strateji ve Planlama Hedef Kitle Belirleme Kanal Seçimi Takvim ve Zaman Çizelgesi Mesaj ve İçerik Yaratıcı İşler ve Tasarım Uygulama Takip ve İzleme Optimizasyon
Pazarlama kampanyaları yönetimi; işletmelerin belirli bir hedefe ulaşmak için kampanyalar planlama, yürütme, takip etme ve analiz/optimize etme sürecidir. Bu süreç, belirli bir süre içinde gerçekleştirilen pazarlama faaliyetlerini içerir ve genellikle belirli bir ürün, hizmet veya teklifi tanıtmayı, müşteri ilgisini artırmayı,