Teknik Servis Programı

Bütün çözümler takım çantanızda hazır!
Home » CRM Programı Çözümleri » Servis İçin CRM » Teknik Servis Yönetimi

Teknik Servis Programı

ERM CRM Teknik Servis Programı, çok katmanlı ve sofistike bir çözümler kümesidir. Her biri başlı başına büyük bir çözüm olan Malzeme Yönetimi, Cihaz Yönetimi, Servis Ürün Yönetimi, Arızalı Cihaz Tamir Yönetimi, Servis Formu Yönetimi, Servis Faturalama Yönetimi, SLA Yönetimi, Periyodik Bakım Yönetimi, Servis Sözleşme Yönetimi, Yetkili Servis Yönetimi, Teknik Doküman Yönetimi gibi çözümlerin bütünleşik olarak bir arada kullanılmasıyla harika sonuçlar yaratır.

ERM CRM platformunun diğer tüm çözümleri (Kontak Yönetimi, Lead Yönetimi, Fırsat Yönetimi, Teklif Hazırlama Programı, İş ve Görev Takibi , Satış Sonrası Servis Programı vs..) ve entegrasyonları (LogoNetsis, SAP, Mikro, Uyumsoft, ETA, IFS, Google, Microsoft Ofis vs..) bu çözümler kümesiyle birlikte çalışır, muazzam bir sinerji ve verimlilik ortaya çıkarır.

Şirketinizin özel ihtiyaçlarınıza göre bu çözümler kümesinden seçimler yaparak kendi teknik servis programınızı kolayca uyarlayabilirsiniz.

crm-programi-teknik-servis-yonetimi

Teknik Servis Yönetimi Süreci

Temel Süreçler
Ana Bölümler
Süreç Aşamaları
teknik-servis-yonetimi-cozumu

Teknik Servis Programı Matrisi

Teknik servis hizmetlerinizi yönetirken birçok çözümü aynı anda kullanmanın sinerjisini ve gücünü keşfedin.

Malzeme stoklarınızı (yedek parça, sarf malzemesi vs.) ve depolarınızı daha iyi izleyin, stok seviyelerini optimize edin ve ihtiyaç anında doğru malzemeyi temin edin. Malzeme Yönetimi ile gereksiz stok fazlalıklarını önlerken aynı zamanda kritik malzemelerin eksikliği nedeniyle oluşabilecek gecikmeleri minimize edin. Onarım maliyetlerinizi düşürün, yanıt sürelerinizi kısaltın. Servis çağrı kaydını; malzeme yönetimi, sipariş yönetimi ve tedarikçi yönetimi ile entegre çalıştırın ve eş zamanlı olarak yönetin.

Cihaz Yönetimi çözümümüz sayesinde, işletmenizde çalışan cihazlarınızın durumunu izleyin, bakım zamanlarını planlayın, sigorta poliçelerini kontrol edin ve cihaz verimliliğini artırın. Cihazlarınızın güvenliği, kullanılabilirliği ve performansı sayesinde iş süreçlerinizde kesintileri minimize ederken aynı zamanda enerji ve bakım maliyetlerini optimize edin.

Servis Ürün Yönetimi ERM CRM içindeki ürün ağacından beslenir. Satışını veya kiralamasını yaptığınız müşterilerinizde çalışan ürünlerin (cihaz, makine, araç, yazılım vs.) envanterini tutmanızı ve takip etmenizi sağlar. Verilen servisleri, periyodik bakım planlarını, garanti koşullarını, satış veya kiralama bilgilerini, ödeme planlarını, sözleşme koşullarını tek bir yerden kolayca izleyin ve yönetin.

Arızalı cihazların onarım süreçlerini daha verimli ve etkili bir şekilde yönetin. Bu çözüm sayesinde, arızaları detaylı bir şekilde tanımlayın, cihazların yerinde mi yoksa merkezde mi tamir edileceğine karar verin, doğru fiyatlandırma yapın, müşterileri ve teknik ekipleri akıllıca yönlendirin ve tamir süreçlerini izleyin. Arızalı cihazların onarımlarını hızlandırarak iş süreçlerini kesintisiz hale getirin.

Servis Formu Yönetimi çözümümüzle, işletmenizin servis formlarını profesyonel bir şekilde yönetin. Servis formlarını oluştururken servis planlarından veya çağrılardan otomatik bilgi devralın. Mükerrer girişleri ortadan kaldırın.  Servis formu üzerinde yapılan işler için fiili kullanılan malzemeleri, işçilikleri, garantili durumları ve diğer mali detayları ayrıntılı bir şekilde kaydedin. Servis formunu müşteriye imzalattıktan sonra onay sürecine sokarak kesinleştirin. Faturalandırma için gerekli verileri sağlayın. Servis süreçlerinizin finansal raporlarını doğru bir şekilde elde edin.

Servisleri faturalandırma ilk sipariş oluşturmayla başlar. Çağrı kaydı, planlama, teklif, servis formu ve servis sonrası gibi herhangi bir aşamada, duruma göre oluşturulan bir sipariş, onaylandıktan sonra kesinleşir ve ardından müşterinin ERP sistemine aktarılır ve orada faturaya dönüştürülür. İşçilik ve malzeme bilgileri ile servis operasyonları CRM içinde kayıtlı olduğu için, tüm hesaplamalar otomatik yapılır ve faturaya dönüştürme süreci son derece hızlı ve hatasız bir şekilde tamamlanır.

Teknik servis hizmeti sunarken müşterilerinizle anlaştığınız servis seviyelerini (SLA) tüm detaylarıyla tanımlayın, servis kaydı ile ilişkilendirin, servis ekiplerinizin erişimine açın ve süreci optimize edin. SLA taahhütlerinizi daha iyi takip edin, müşterilerinizle ihtilafları azaltın ve işletmenizin itibarını güçlendirin. Zamanınızı ve kaynaklarınızı verimli yönetin.

İşletmenizde kullandığınız veya müşteride çalışan (satış veya kiralama) varlık ve ekipmanların düzenli bakımını daha etkili bir şekilde yönetin. Periyodik bakım ihtiyaçlarını önceden belirleyin, bakım süreçlerini planlayın ve önleyici bakım uygulayarak arıza risklerini azaltın. Periyodik Bakım Yönetimi ile operasyonel kesintileri (downtime) en aza indirirken aynı zamanda ekipman ömrünü uzatmanın avantajlarını yaşayın.

Servis sözleşmelerinizi tüm kuralları ile ERM CRM’e tanımlayın. İş için gereken sözleşme bilgilerine yetkili teknik ekiplerinizin her zaman her yerden erişmesini sağlayın. Her servis çağrısını sözleşme ile ilişkilendirerek teknik servis sunma sürecini sözleşme odaklı hale getirin. Sözleşme taahhütlerinizi eksiksiz yerine getirerek müşteri güvenini pekiştirin. Sözleşme yenileme tarihlerini etkili bir şekilde takip edin, satış fırsatlarını kaçırmayın.

Yetkili Servis Yönetimi ile işletmenizin yetkili servis operasyonlarını daha verimli hale getirin ve müşteri sadakatini güçlendirin. Bu çözüm sayesinde, yetkili servislerin faaliyetlerini izleyin, bakım ve onarım süreçlerini planlayın ve hakkedişlerini hatasız ödeyin. Yetkili servis ağınızın performansını takip ederek daha iyi kararlar alın ve müşterilere kesintisiz hizmet sunmanın gücünü yaşayın.

Bu çözüm sayesinde, ürün, süreç, sözleşme gibi kritik belgelerinizi dijitalleştirerek merkezi bir veri tabanında saklayın ve tek bir yerden güncelleyin. Belge erişimini yetkilendirin ve kolaylaştırın.  Teknik Doküman Yönetimi ile bir yandan değerli belgelerinizi korurken diğer yandan doküman güncelleme ve paylaşımlara harcayacağınız zamandan tasarruf edin. Her türlü arızalı cihaz görsellerini, müşterideki ürünlerinizin güncel resimlerini, değişen yedek parça resimlerini ve servis formlarını dijital ortamda muhafaza edin. Müşteri ihtilaflarının önüne geçin. Denetim ortamı oluşturun, hesap verilebilirliği güçlendirin.

TEKNİK SERVİS PROGRAMIYLA

Servisleriniz tıkır tıkır işlesin!

Teknik Servis Programıyla

Neler Yaparsınız?

Teknik servis programımızın kapsamlı fonksiyonlarıyla rekabette öne geçin.

 

Graphics
01
Farklı tiplerde çağrı kaydı formları tasarlayın.

Form tasarım sihirbazı ile şirketinizin iş dinamiklerine özel dilediğiniz türde (keşif, montaj, arıza, periyodik bakım, genel bakım, destek, geliştirme, garanti, genel servis talebi vb.) ve dilediğiniz detayda servis çağrısı kayıt formları oluşturun. Arıza çağrıları için problem tipleri tanımlayın. Çağrı kayıtlarınıza ihtiyacınıza göre malzeme, cihaz, sözleşme, servis ürünleri ekleyin. Teknik servis operasyonlarınızın izleme, raporlama ve analiz altyapısını derinleştirin.

02
Her çağrı türüne özel iş akışları oluşturun.

Dilerseniz her servis çağrısı türüne özel iş akışları oluşturun. Çağrıları önceliklendirin ve onay sürecine sokarak ön değerlendirmeye tabi tutun. Onaya göre servis sürecini başlatın. Her iş akışı için farklı teknik ekipleri veya yetkili servisleri sürece dahil edebilirsiniz. Ekiplerinizi yeteneklerine göre istihdam edin ve mesailerini verimli kullanın.

03
Servis çağrılarını uçtan uca yönetin.

Çağrı kaydı açılmasından, faturalandırma ve memnuniyet anketine kadar uzun bir süreci zahmetsizce izleyin ve uçtan uca yönetin. Servis sürecinizin tam görünümünü yakalayın.
Süreç içinde müşteriye teklif geçmek gerekiyorsa teklif senaryosunu tetikleyin. Keşif yapmak gerekiyorsa keşif senaryosunu işletin. Planlamayı takiben servis kayıt ve servis formu fonksiyonlarını çalıştırın. İş tamamlandığında faturalandırma sürecini işletin, müşteri memnuniyet anketleri yapın. Maliyetlerden ve zamandan tasarruf edin.

04
Teknik servis süreçlerinizi dijitalleştirin.

Teknik servis operasyonlarınızın tüm süreçlerini ve onay aşamalarını ERM CRM içinden takip edin. E-posta yazışmalarından kurtulun, kağıt kullanımını azaltın. İstediğiniz aşamada istediğiniz kadar belge ekleyin. Servis formlarını, arızalı cihaz görüntülerini, takılan – sökülen yedek parçaların resimlerini muhafaza edin. Notlar ve yorumlar ile operasyonların anlaşılmasını kolaylaştırın.

05
Servis çağrıları için akıllı planlamalar yapın.

Servisi dışarıdan bir teknik servis veya yetkili servis yapacaksa sorumlu firmayı sistem içinden belirleyin ve e-posta ile iş emri bilgisi oluşturun. Şirketiniz verecekse malzeme, uygun ekip ve servis zamanı planlamasını yapın. Planlama yaparken ekiplerin müsaitlik durumunu, malzemelerin stok durumunu ve talep edilen servis zamanlarını sistemden kontrol edin. Planları görevlere ve randevulara dönüştürün.

06
Servis randevularını etkili yönetin.

Teknik ekiplerinizin servis randevularını Google veya Outlook takvim içinde yönetin. Mobil veya web tabanlı ERM CRM ile her türlü randevu ve müşteri bilgisine anında erişin. Müşterilerinize anlık bilgilendirme ve ekiplerinize otomatik hatırlatmalar oluşturun. Ekiplerinizin servis dakikliğini ölçün. Randevularınız gecikmesin, müşterilerinize karşı itibarınız zedelenmesin.

07
Teknik ekiplerinizin verimini artırın.

ERM CRM’in web tabanlı ve mobil uygulamaları sayesinde teknik ekiplerinizin sahada 7/24 kendilerine atanan servis görevlerini etkili yönetmesini sağlayın. Takip ve zamanında müdahale etkinliklerini artırın. Manuel ve tekrarlı işlemlerden onları kurtarın. Gerçek zamanlı bilgilendirme ve otomatik hatırlatmalarla işlerini kolaylaştırın. Görevlendirmelerini, randevularını, müşteri bilgilendirmelerini ve servis formlarını otomatikleştirin. Güçlü çözümlerle onları destekleyin.

Working Process Graphics
08
Profesyonel servis formlarıyla güven sağlayın.

Çağrı kaydı türüne göre ihtiyacınıza özel her türlü detayda (malzeme, işçilik, yol, konaklama, takılan – sökülen parça seri numaraları, garanti – bakım kapsamı, çalışma saatleri vs.) servis formları tasarlayın. Teknik personeliniz çağrı kayıt veya planlama aşamasında girilmiş bilgileri tekrar girmeden hızlıca servis formuna aktarsın. Profesyonel ve kurumsal servis formları oluştursun. İster çıktı alıp müşteriye imzalatsın ister dijital imza alsın. Sistem müşteriye imzalı servis formunu e-posta göndersin. Dilerseniz servis formunu kontrol ettirip onaylatın, otomatik siparişe ve faturaya dönüştürün. Dijital servis formlarını ERM CRM doküman yönetim sisteminde saklayın. İşletmenize hukuki koruma sağlayın, ihtilafları azaltın, hesap verilebilirliği artırın, işinizi sağlam yapın. Müşteri güvenini pekiştirin. Servis form bilgileriyle teknik servis sürecinizin maliyet, karlılık ve performans analizlerini hassas bir şekilde yapın.

Working Process Graphics
09
Servis sonrası memnuniyet anketi yapın.

Tanımladığınız anket formları ve kurallarına göre sistem her servis sonrasında otomatik anket linki oluşturarak müşterinize SMS ve e-posta gönderir. Müşterilerinizin sesine kulak verin, onlara değerli olduklarını hissettirin. Dilerseniz memnuniyet anket sonuçlarını ekiplerinizin performanslarında bir veri olarak kullanın. Ekiplerinize, müşterilere üstün hizmet sunmak için motivasyon kazandırın.

10
Teknik ekiplerinizin performansını ölçün.

Teknik ekibinizin iş yükünü ve müsaitlik durumunu gerçek zamanlı izleyin. Servis çağrısının türüne göre iş dağıtımı yapın. Servis mesai giderlerini azaltın. Teknik ekibinizin servis sürelerini, tamamladıkları servis adetlerini, müşteri memnuniyet puanlarını tek bir yerden görün ve iş performanslarını değerlendirin. Veriye geri bildirimler ve ödüller verin.

11
Müşterilerinizle temasta kalın.

Servis çağrı kaydının açılmasından servis sonrası memnuniyet anketi yapılmasına kadar sürecin her aşamasında müşterilerinizi SMS ve e-posta ile otomatik bilgilendirin. Belirsizliği ve kaygıyı azaltın. Gereksiz telefon ve e-posta trafiğini ortadan kaldırın. Müşterilerinize karşı şeffaf ve öngörülebilir olun. Profesyonel çalışma tarzınızla müşterilerinize etkileyici deneyimler yaşatın.

Graphics
12
Servis faturalarınızı zamanında ve doğru oluşturun.

Duruma göre her aşamada (çağrı kaydı, planlama, teklif, servis formu, servis sonrası) CRM içinde ilk sipariş oluşturun, onaylayarak kesinleştirin. Sonrasında müşterinin ERP sistemine aktararak faturaya dönüştürün. Sipariş ve faturalama için tüm işçilik ve malzeme bilgileri ve servis operasyonları ERM CRM içinde kayıtlı olduğundan hesaplamaları otomatik yapın. Kontrol raporları ile kolaylıkla izleyip denetleyin. Teknik servis hizmetlerinin en karmaşık ve hassas operasyonlarından biri olan faturalandırmayı hızlı, zahmetsiz ve hatasız olarak sonuçlandırın.

Graphics
13
Servis maliyetlerinizi ve karlılıklarınızı analiz edin.

Çağrı kaydı, servis formu, malzeme ve ürün ana kartlarına girilen bilgileri esas alarak servis, müşteri ve genel bazda malzeme, işçilik ve diğer servis maliyetlerini otomatik hesaplayın. İstediğiniz kırılım ve detayda maliyet, gelir ve karlılık analizlerini sistemden çekin. Teknik servis performansınızı ve karlılığınızı kapsamlı bir analize tabi tutun. İyileştirme noktalarını tespit edin, gerekli aksiyonları alın.

14
Servis sürecinizin bütüncül performansını çıkarın.

Her bir süreç aşaması, birim, teknik personel, tedarikçi bazında süre ve verimlilik analizleri yapın. Ürün, malzeme, müşteri, il, yetkili servis vs. bazında açılan çağrı kayıtlarının raporlarını değerlendirin. Müşteri memnuniyet anketlerini derinlemesine okuyun. Ürün, hizmet, süreç, tedarikçi ve çalışanlarınızla ilgili gelişim fırsatlarını verilere dayalı olarak tespit edin. Gerekli iyileştirme aksiyonlarını planlayın.

security logo
15
Cihazlarınızı koruyun.

Kendi kullandığınız veya müşteride çalışan cihazlarınızın ve ekipmanlarınızın tüm detaylarıyla birlikte envanter kayıtlarını oluşturun. Periyodik bakımlarını planlayın. Bakım operasyonlarını otomatikleştirin. Cihaz tarihçesinde tüm servis işlemlerini geriye yönelik takip edin.

Graphics
16
Arızalı cihazların tamirini kolayca yönetin.

Arızalı cihazlar için çağrı kaydı oluşturma, arıza türünü ve tamir şeklini belirleme, cihazları yerinde veya merkezde tamir etmeye karar verme, kullanılacak malzemeleri tespit etme, fiyat ve teklif oluşturma, müşteriden onay alma, tamir için teknisyen belirleme, malzeme sevklerini yönetme, her aşamada müşteriyi bilgilendirme, tamir edilen cihazı teslim etme ve faturalandırma… Tüm bu karmaşık ve dinamik süreçleri zahmetsizce ve etkili bir şekilde yönetin.

Time Tracking Graphics
17
Garanti takibini kolaylaştırın.

Kendi kullandığınız veya müşteride çalışan cihazlarınızın seri numaralarını, kurulum tarihlerini garanti koşullarını ve garanti vadelerini kaydedin. Hangi cihazın ücretli duruma geçtiği hangi cihazın garantisinin devam ettiğini kolayca tespit edin. Finansal kayıplar yaşamayın. Ayrıca, uzatılmış garanti tekliflerini otomatik oluşturup yönetin.

18
Periyodik bakımları otomatikleştirin.

Şirketinizde veya müşterilerinizde çalışan cihazların, yazılımların periyodik bakımlarını planlayın ve takvimlendirin. Otomatik randevular ve iş emirleri oluşturun. Teknik ekiplerinizi ve müşterilerinizi bakımların ilerlemesi hakkında SMS ve e-postalarla anlık bilgilendirin. Otomatik servis formları, siparişler ve faturalandırma bilgileri oluşturun. Bakımlarınız aksamasın, nakit akışınız bozulmasın.

19
Yedek parça kullanımlarını hesaplı yönetin.

Teknik servis ekiplerinizin ihtiyaç duyduğu yedek parça ve sarf malzemelerinin sevkiyatlarını onay mekanizması da tesis ederek yönetin. Ücretli ve ücretsiz yedek parça takibini yapın. Malzeme Yönetimi ile gereksiz stok fazlalıklarını önlerken aynı zamanda kritik malzemelerin eksikliği nedeniyle oluşabilecek gecikmeleri azaltın. Onarım maliyetlerinizi düşürün, müşterilerin servis taleplerine hızlı cevap verin.

Development Graphics
20
Servis fırsatları için profesyonel teklifler oluşturun.

Bazı teknik servis talepleri garanti ve bakım kapsamı dışında olup ücrete tabidir. Servis çağrısı açılmadan önce veya sonrasında müşterilere hızlı, tutarlı ve doğru teklifler vermek servis fırsatlarını satışa dönüştürmek için kritiktir. ERM CRM’in teklif hazırlama programı sayesinde sistemdeki güncel malzeme, ürün bilgileri ve fiyatlarını kullanarak hızlıca profesyonel teklifler oluşturun ve kolayca müşterilere gönderin.

21
SLA taahhütlerinize bağlı kalın.

Servis düzeyi anlaşmalarını (SLA) ERM CRM’e tanımlamada tam esneklikten yararlanın. SLA (servis düzeyi anlaşmaları) tanımlarınızla servis çağrılarını ilişkilendirin. Servis çağrılarını önceliklendirerek limitleri içinde yönetin. SLA kurallarını ve sürelerini sizin yerinize sistem otomatik takip etsin. Hizmet taahhütlerinizi zamanında yönetin. Ekiplerinizi ve müşterilerinizi tam zamanlı bilgilendirin. Gecikmeli ve eksik hizmet vererek müşterilerinizle ilişkileriniz bozulmasın. SLA’de belirlenen sürelerden fazla hizmet vererek zamanınız kaybolmasın.

API working graphics
22
ERP entegrasyonuyla veri ve uygulama bütünlüğü sağlayın.

ERM CRM platformu Türkiye’de en yaygın kullanılan ERP uygulamalarıyla (SAP, Logo Tiger, Netsis, Mikro, Eta, Uyumsoft, IFS vs.) çift yönlü entegrasyona sahiptir. Bu yetkinlik, teknik servis yönetimi çözümümüzü büyük bir enterprise platformuna dönüştürüp çok güçlü yapmaktadır. ERP entegrasyonuyla ürün, malzeme, fiyat listelerinizi tek bir yerden güncelleyin ve yönetin. Veri tutarsızlıklarını ortadan kaldırın. Çift yönlü veri beslemesi yapın. Teknik servis süreçlerinizi ERM CRM içinde, faturalama operasyonlarını ise kendi ERP’nizde tutarlı bir şekilde yönetin. İki uygulamanın yeteneklerini ve fonksiyonlarını birleştirin.

Graphics
23
Hepsi bir yerde çözümlerin iş birliğinden yararlanın.

Bir usta çantasındaki teknik araçların çeşitliliği kadar güçlüdür. Teknik servis yönetimi çözümünün ayrılmaz parçası olan alt süreçlere ilave olarak ERM CRM platformunun tüm çözümlerini (Kontak yönetimi, lead yönetimi, sipariş yönetimi, teklif hazırlama programı, iş ve görev takibi, aktivite yönetimi, şikayet yönetimi, doküman yönetimi vs. ) yüksek verimlilik yaratmak için koordineli bir şekilde kullanın. Verileri ve süreçleri tek bir merkezden tutarlı bir bütünlük içinde yönetin, izleyin, raporlayın.

Watch Graphics
24
Tedarikçilerinizi hızlandırın.

Teknik servis için gereken yedek parça ve sarf malzemelerini tedarikçilerden sağlıyorsanız zamanında ve kaliteli hizmet vermek için tedarikçi ilişkilerinizi koordine etmeniz kritiktir. Bir zincir en zayıf halkası kadar güçlüdür. Tedarikçilerinizi ERM CRM içinde tanımlayın ve yönetin. Onları teknik servis yönetimi sürecinizin parçası haline getirin. Zamanında bilgilendirin, onların üzerinde bekleyen iş emirlerini izleyin. Darboğazları ve aksayan noktaları tespit edin. Tedarikçilerin performansını analiz edin. Sürecin koordinasyonunu ve ilerlemesini daha verimli hale getirin.

25
Gereksiz, tekrarlayan ve manuel işlemlerden kurtulun.

Her teknoloji kullanımı iş yapma tarzlarında da bir yenilik ve değişim getirir. Çok katmanlı ve kapsamlı teknik servis yönetimi çözümümüzle iş süreçlerinizi daha yalın ve bütünleşik hale getirin. Manuel işlemleri otomatikleştirin. Gereksiz işlemleri ayıklayın. Tekrarlayan işlemleri tekleştirin. Maliyetlerden ve zamandan tasarruf sağlayın.

Working Graphics
26
Kurumsal hafızanızı güçlendirin.

Geçmişi ve hafızası olmayan bir servisin geleceği parlak olmaz. İşletmenizin kurumsal hafızasını güçlendirerek müşteri ve hizmet odaklı bir vizyon oluşturun. Ayrıntılı müşteri kayıtları ve geçmiş servis geçmişi sayesinde, müşterilerinizin geçmiş deneyimlerini kolayca hatırlayın, özel ihtiyaçlarını anlayın ve gelecekteki hizmet talepleri için öngörülerde bulunun. Kurumsal hafızanızı güçlendirerek müşteri sadakatinizi artırın ve onlarla uzun vadeli ilişkilerinizi besleyin. Servis sürecinizin her bir detayının merkezi bir veri tabanında kaydolması sayesinde değerli veri, yorum ve deneyim kayıplarına son verin.

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
0 +
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe

Biz Hazırız

Servislerinizi ERM CRM ile yönetin.

Canlı Demo İste

Teknik Servis Yönetimi

Teknik Servis Yönetimi, bir işletmenin ürün veya hizmetlerinin teknik destek, bakım, onarım ve servis taleplerinin etkin bir şekilde yönetilmesini ifade eder. Bu süreç, müşterilerin ürünlerinde veya hizmetlerinde yaşadığı sorunları çözmek, teknik destek sağlamak ve kaliteli hizmet sunmak amacıyla tasarlanmıştır.

Teknik servis yönetimi çözümü, teknik servis ekiplerinin müşterilere daha iyi hizmet sunmasına yardımcı olmak için tasarlanmış bir yazılım uygulamasıdır. Bu çözüm, müşteri taleplerini yönetmek, servis çağrılarını takip etmek, yedek parça ve ekipman siparişlerini vermek ve servis formları ve raporları oluşturmak için gerekli olan fonksiyonları ve hizmetleri sağlar.

Teknik servis yönetimi çözümümüz çok katmanlı, çok kapsamlı ve fonksiyonel derinliği çok fazla olan büyük bir ekosistemi andırmaktadır. Küçük bir firmadan yüzlerce yetkili servise sahip büyük bir holdinge kadar her büyüklükte firmanın ihtiyacını karşılayabilecek esneklik ve çeşitliliğe sahiptir. En etkileyici yönlerinden biri de şirketlerin bu çözümler matrisinden kendi ihtiyaçlarına özel çözüm süreçlerini bir araya getirerek kendi özgün teknik servis yönetimlerini oluşturabilmesidir.

ERM CRM platformunun hepsi bir arada bütünleşik diğer çözümleri de bu ekosisteme katıldığında ve bunun üzerine bir de Türkiye’nin en yaygın ERP sistemleriyle çift yönlü entegrasyonlar devreye girdiğinde ortaya muhteşem bir sinerji ve katma değer çıkmaktadır.

Çözümümüz Türkiye’nin en yaygın ERP uygulamaları arasında yer alan SAP, Logo Tiger, Netsis, Mikro Yazlım ve IFS ile çift yönlü hazır entegrasyonlara sahiptir.

Teknik Servis Yönetimi çözümü, ürün veya hizmet satan ve satış sonrasında teknik destek sağlayan tüm şirketler için uygundur. Bununla birlikte, çok sayıda teknik servis talebi alan şirketler, servis sözleşmeleri olan şirketler, değişik teknolojik ürünler veya hizmetler sunan şirketler tarafından daha çok tercih edilmektedir.

Servis İçin CRM

Servis için CRM çözümleri, işletmelerin müşteri hizmetleri, teknik destek ve servis yönetimi süreçlerini daha düzenli ve verimli hale getirmek için tasarlanmış yazılım ve araçlardır.

CRM servis çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Teknik servis yönetimi ile servis süreçlerinizi daha güçlü bir şekilde yönetin.
  • Yetkili servis yönetimi sayesinde hakkediş sürecini düzenleyin, yetkili servislerle olan ilişkilerinizi güçlendirin.
  • Servis sözleşme otomasyonu ile sözleşme odaklı bir servis mimarisi inşa edin.
  • SLA yönetimi ile hizmet seviyelerini izleyin ve anında müdahale edin.
  • Malzeme yönetimi ile envanteri daha iyi kontrol edin ve stok yönetimini optimize edin.
  • Cihaz yönetimi ile müşteri cihazlarını daha iyi takip edin ve bakım planlarını kolaylaştırın.
  • Arızalı cihaz tamir yönetimi ile hızlı müdahale sağlayarak müşteri memnuniyetini artırın.
  • Cihaz kiralama yönetimi ile müşterilere kiralık cihazlar sunarak hizmet yelpazenizi genişletin.
  • Periyodik bakım yönetimi ile cihazların düzenli bakımını yapın ve işlerin aksamamasını sağlayın.
  • Memnuniyet anket yönetimi ile müşteri geri bildirimlerini toplayarak hizmet kalitenizi iyileştirin.
  • Servis ürün yönetimi ile ürün ağaç yapınızı güncel ve tutarlı hale getirin.
  • Servis formu yönetimi ile servis taleplerini hızlı ve profesyonelce yönetin.
  • Servis faturalama yönetimi ile fatura süreçlerini otomatize edip hızlandırın.
  • Servis ekibi yönetimi ile personelinizin iş yükünü dengeleyin ve görevleri daha verimli bir şekilde dağıtın.
  • Yardım masası ve destek ile müşteri taleplerine hızlı yanıt vererek müşteri memnuniyetini artırın.

CRM servis çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Her biri birbirinden harika çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.


Popüler Çözümler

Özel Çözümler

Teknik Servis Programı

Yetkili Servis Yönetimi

Servis Sözleşme Otomasyonu

SLA Yönetimi

Memnuniyet Anket Yönetimi

Servis Formu Yönetimi

Servis Ekibi Yönetimi

Yardım Masası ve Destek

Hak Ediş Yönetimi

Malzeme Yönetimi

Cihaz Yönetimi

Periyodik Bakım Yönetimi

Cihaz Kiralama Yönetimi

Arızalı Cihaz Tamir Yönetimi

Servis Ürün Yönetimi

Servis Faturalama Yönetimi


Tasarımsal Özellikler

Genel Özellikler

Form Tasarım Sihirbazı

Müşteri Tekilliği Sihirbazı

İş Akış Tasarım Sihirbazı

Dashboard Tasarım Sihirbazı

İzleme Listeleri

Raporlama ve Analiz Araçları

Organizasyon ve Yetkilendirme

Yazılı Şablon Tasarımları

Mobil CRM Uygulaması

Web Tabanlı Uygulama

Planlama ve Takvim

Hatırlatmalar

Kullanıcı Dostu Ara Yüzler

Sağlam ve Güvenli Teknolojiler

Hazır ve Uyarlanabilir Entegrator