Activity management in CRM programs is critical as an integral part of customer management. With ERM CRM’s activity management infrastructure, you can log and easily track all activities related to your main CRM records (such as customer, opportunity, quote, order, call, etc.) in one place. After each activity, you can plan and monitor additional future actions seamlessly.
Log all your key customer interactions in a centralized database: client visits, critical phone calls, meetings, important shipments, emails, SMS messages sent through ERM CRM, and even inbound calls, thanks to switchboard integration. In short, capture every significant customer engagement to build and preserve your company’s institutional memory by maintaining detailed customer histories.
Enhance your activities with detailed notes, attachments, and future plans. Visualize your upcoming tasks on a calendar and stay organized with timely reminders.
Monitor activity summaries and details through dashboards, watchlists, reports, and analytics screens. View all customer-related activities in a consolidated and summarized format on the customer panel—access detailed information about all activities in the customer card. Gain a 360-degree view of your activities.
Keep a record of your customer interactions.
With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.
DiscoverOver 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.
DiscoverWith 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.
DiscoverCRM programlarında aktivite yönetimi, müşterilerinizle olan tüm etkileşimleri (eposta, ziyaret, toplantı vb.) takip etmenizi ve yönetmenizi sağlayan bir özelliktir. Aktivite yönetimi müşteri yönetiminin tamamlayıcı bir özelliği olarak CRM programlarının en kritik fonksiyonlarından biridir. Aktivite yönetiminin en temel faydası kurumsal bir müşteri geçmişi oluşturmaktır.
Aktivite geçmişte yaptığınız bir müşteri etkileşimini ifade eder. Plan ise gelecekte yapacağınız bir müşteri faaliyetine verilen addır.
Ziyaret, gelen – giden telefon, mesaj gönderme (E-posta, SMS), kargo, ödeme, masraf gibi temel aktivite ekranlarımız bulunmaktadır. Bunun yanında müşteriyle ilişkili olarak geçmişte yapılan her işlemi (teklif, servis, sipariş, satış, numune gönderimi vb.) aktivite genel başlığı altında sınıflandırabiliriz.
Müşteriyle ilişkili olarak icra ettiğiniz tüm aktiviteleri müşteri, satış fırsatı, satış teklifi, satış siparişi, servis çağrısı gibi temel operasyonlarla ilişkilendirebilir ve bunları kolaylıkla takip edebilirsiniz. Bu sayede aktivite yönetimi özel bir çözüm olmaktan çıkıp tüm operasyonlarla entegre genel bir özellik olarak fonksiyon görmektedir.
“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.
ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.
Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Bilişim Teknolojileri
Typically replies within minutes
Any questions related to Activity Management?
WhatsApp Us
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
WhatsApp Us