Cihaz Bakım Yönetimi

Cihaz bakım takiplerini kolaylaştırır.
Home » CRM Programı Çözümleri » Servis İçin CRM » Cihaz Bakım Yönetimi

Cihaz Bakım Yönetimi Çözümü

İşletmeler için müşteride bulunan cihazların bakım operasyonlarını yönetmek zorlu bir süreçtir. Cihaz bakım yönetimi çözümümüz sayesinde cihazların bakım takvimlerini düzenli olarak izleyin ve bakım görevlerini otomatik olarak planlayın, böylece cihazların performansını en üst seviyede tutun. Tüm cihazların ve bakım geçmişlerinin gerçek zamanlı görünürlüğünü elde edin. Müşteri ilişkilerinizi güçlendirin ve rekabet avantajı elde edin.

crm-programi-cihaz-bakım-yonetimi
Featured Image

Periyodik bakım sözleşmelerini sisteme tanımlayın.

Müşterilerinizde kurulu cihazlar için yaptığınız periyodik bakım sözleşmelerinin kuralları ve şartlarını detaylı bir şekilde (sözleşme başlangıç ve bitiş tarihi, gelecek bakım tarihleri, varsa kullanılacak yedek parçalar, bakım ücretleri ve koşulları, faturalama şekli vb.) ERM CRM programına kaydedin. Cihaz bakım sözleşmelerinin bitişine yakın tarihlere hatırlatmalar tanımlayın.

Featured Image

Periyodik cihaz bakım tarihlerini otomatik takip edin.

Periyodik bakım sözleşmesinde planlanan bakımlar için sistem otomatik çağrı kayıtları açsın. Dilerseniz siz de manuel olarak her bir cihaz özelinde manuel bakım çağrıları oluşturun. Süreç takip otomasyonu çözümümüzle gelecekte yapılması planlanan cihaz bakımları için farklı varyantlarda hatırlatma ve eskalasyon kuralları oluşturun. Manuel takiplerden kurtulun. Bakımlarınız gecikmesin. Müşterilerinizin işleri aksamasın.

Featured Image

Cihazların geçmiş ve gelecek bakım kayıtlarını tek bir yerden takip edin.

Müşterilerde kurulu ve bakım anlaşması yaptığınız tüm cihazların yaklaşan bakım zamanlarını dashboard ekranında günlük, haftalık ve aylık bazda, isterseniz müşteri kırılımında takip edin. Cihazla ilgili gelecekte planı yapılmış tüm bakımların listesini tek bir yerden görün. Ayrıca, bir cihazla ilgili geçmişte yapılan tüm bakımların detaylarını cihaz kartından kolaylıkla okuyun. Cihazların bakım işlemlerine tam hakim olun.

Featured Image

ERP sistemleriyle entegre bakım faturalaması yapın.

ERM CRM’in hazır ERP entegrasyonları ve güçlü entegratör modülü sayesinde müşteri anlaşmalarınıza göre bakım öncesi ve sonrasında kullandığınız ERP sisteminde otomatik sipariş kaydı oluşturarak bakım faturalama işlerinizi kolaylaştırın.

CİHAZ bakım YÖNETİMİ ÇÖZÜMÜYLE

Müşterilerinizdeki cihazların bakımlarını zamanında yapın.

Tam teşekküllü teknik servis programı

Satışa sonrası servis işlemlerinin harika çözümleri

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
0 +
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe

Biz Hazırız

Cihazl bakımlarını ERM CRM ile yönetin.

Canlı Demo İste

Cihaz Bakım Yönetimi

Cihaz bakım yönetimi, bir şirketteki tüm cihazların optimum performansla çalışmasını ve ömrünü uzatmasını sağlamak için uygulanan bir dizi prosedür ve uygulamadır. Bu yönetim, cihazların düzenli olarak kontrol edilmesini, onarılmasını ve bakımı yapılmasını içerir.

Cihaz bakım yönetiminin şirketlere faydaları:

  • Verimliliği artırmak
  • Maliyetlerden tasarruf etmek
  • Cihazların arıza süresini en aza indirmek ve iş sürekliliğini sağlamak
  • Cihazların ömrünü uzatmak
  • Güvenliği ve uyumluluğu sağlamak
  • Cihazların çevresel etkileri azaltmak

Cihaz bakım yönetimi çözümümüzün şirketlere faydalarını şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Periyodik bakım sözleşme kurallarının bir yazılıma kaydedilmesi
  • Müşterideki cihazlar için gelecekteki periyodik bakım çağrılarının otomatik oluşturulması ve ERM CRM’in takip altyapısıyla atlanmadan yerine getirilmesi
  • Cihazların bakım geçmişlerinin ve geleceklerinin tek bir yerden kolayca izlenmesi
  • ERP sistemleriyle entegrasyondan dolayı bakım faturaları için sipariş kayıtlarının otomatik oluşması
  • Artan süreç verimliliği ve hızından dolayı müşteri memnuniyetinin artması
  • Bakım süreçlerindeki verimlilik artışından dolayı maliyet tasarrufları sağlanması

Sözleşme, ERP entegrasyonu, iş takip otomasyonu çözümleriyle birlikte kullanılmasından dolayı bütüncül ve uçtan uca cihaz bakım yönetimi mümkün olmaktadır. Bakımların zamanında yapılması, bakım maliyetlerinin kolay hesaplanması ve hızlı faturalanması çözümümüzün sağladığı çarpıcı faydaların başında gelmektedir.

Müşterilerdeki cihazlara düzenli bakım servisi sağlayan firmalar için cihaz bakım yönetimi çözümümüz idealdir.

Evet, kullanabilirsiniz. Ancak, çözümümüz temelde müşterideki cihazların teknik bakım servisleri için tasarlanmıştır.

Servis İçin CRM

Servis için CRM çözümleri, işletmelerin müşteri hizmetleri, teknik destek ve servis yönetimi süreçlerini daha düzenli ve verimli hale getirmek için tasarlanmış yazılım ve araçlardır.

CRM servis çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Teknik servis yönetimi ile servis süreçlerinizi daha güçlü bir şekilde yönetin.
  • Yetkili servis yönetimi sayesinde hakkediş sürecini düzenleyin, yetkili servislerle olan ilişkilerinizi güçlendirin.
  • Servis sözleşme otomasyonu ile sözleşme odaklı bir servis mimarisi inşa edin.
  • SLA yönetimi ile hizmet seviyelerini izleyin ve anında müdahale edin.
  • Malzeme yönetimi ile envanteri daha iyi kontrol edin ve stok yönetimini optimize edin.
  • Cihaz yönetimi ile müşteri cihazlarını daha iyi takip edin ve bakım planlarını kolaylaştırın.
  • Arızalı cihaz tamir yönetimi ile hızlı müdahale sağlayarak müşteri memnuniyetini artırın.
  • Cihaz kiralama yönetimi ile müşterilere kiralık cihazlar sunarak hizmet yelpazenizi genişletin.
  • Periyodik bakım yönetimi ile cihazların düzenli bakımını yapın ve işlerin aksamamasını sağlayın.
  • Memnuniyet anket yönetimi ile müşteri geri bildirimlerini toplayarak hizmet kalitenizi iyileştirin.
  • Servis ürün yönetimi ile ürün ağaç yapınızı güncel ve tutarlı hale getirin.
  • Servis formu yönetimi ile servis taleplerini hızlı ve profesyonelce yönetin.
  • Servis faturalama yönetimi ile fatura süreçlerini otomatize edip hızlandırın.
  • Servis ekibi yönetimi ile personelinizin iş yükünü dengeleyin ve görevleri daha verimli bir şekilde dağıtın.
  • Yardım masası ve destek ile müşteri taleplerine hızlı yanıt vererek müşteri memnuniyetini artırın.

CRM servis çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Her biri birbirinden harika çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.