CRM programını SMS ile entegre etmek müşteri iletişimini güçlendirir ve marka bilinirliğini artırır. Siz de SMS entegrasyonu çözümümüz ile müşterilerinizi daha hızlı bilgilendirin ve iş süreçlerinizi hızlandırın. SMS gönderme risklerini kontrol edin. Kolay SMS göndermenin rahatlığını yaşayın.
Müşterilerinize kendinizi hatırlatın.
İletişimde kalmanın en kolay yolunu keşfedin.
Kampanyalarınız ve şirketinizle ilgili önemli gelişmeler hakkında müşterilerinizi SMS ile bilgilendirin. Müşterilerinize SMS yoluyla memnuniyet anket linki göndererek onları geri bildirimlerini toplayın. SMS etkileşimlerini müşteri tarihçesinde kolaylıkla izleyin.
İş süreçlerinizin kritik anlarında müşterilerinizi ve iş sorumlularını SMS mesajlarıyla bilgilendirin. Kural bazlı SMS hatırlatmaların gücüyle görevleri zamanında tamamlayın. Riskli durumlarda SMS mesajlarıyla uyarılar verin.
Hazır ve kolay SMS entegrasyonuyla ERM CRM’in her yerinden tek tıkla kişiselleştirilmiş mesajlar gönderin. İşinize özel SMS mesaj şablonları oluşturarak SMS gönderme süresini kısaltın. Kampanyalar tanımlayın, müşterilerinizi gruplayın ve toplu SMS gönderin.
İzinli pazarlama altyapısıyla SMS göndermenin risklerini yönetin. SMS gönderimleri için detaylı yetki ve zaman ayarları yaparak kontrolü elinize alın.
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetCRM programlarında SMS entegrasyonu, işletmelerin müşterileriyle etkileşim kurmak ve iletişimi güçlendirmek için SMS mesajları göndermelerini sağlar. Bu entegrasyon sayesinde işletmeler, müşterilere otomatik doğrulama kodları, bildirimler, kampanya duyuruları veya hatırlatıcılar gibi önemli mesajları kolayca iletebilirler. Böylece, müşteri ilişkilerini güçlendirir, iş süreçlerini optimize eder, kampanya erişimleri ve marka bilinirliklerini artırır, zamandan ve maliyetlerden tasarruf ederler.
Müşterilere yönelik SMS mesajlarının en yaygın kullanım alanları şunlardır. Aşağıdaki tüm konu başlıkları için ERM CRM içinden SMS mesajları düzenleyip gönderebilirsiniz.
Bilgilendirme:
Müşteri Hizmetleri:
Pazarlama:
Diğer:
Altyapısını entegre ettiğimiz hazır olan SMS çözüm ortaklarımız var. Bunun yanında hazır entegrasyon listemizde olmayan sizin çalıştığınız tedarikçi firmayı da entegrasyon API’lerini bize iletmeleri durumunda kısa sürede CRM platformumuza ekleyebiliriz.
Öncelikle SMS servis sağlayıcı bir firma belirleyip hizmet sözleşmesi yapıyorsunuz. Eğer söz konusu firma bizim hazır çözüm ortaklarımızdan biri ise sadece kullanıcı bilgileriniz ile (kullanıcı kimliği, kimlik doğrulama ayrıntıları ve bir parola) SMS entegrasyonunuzu gerçekleştiriyoruz. Hazır çözüm ortaklarımızdan biri değilse, ilave bir geliştirme olarak SMS servis sağlayıcınızın API bilgileri üzerinden entegrasyonunu kısa sürede tamamlıyoruz.
Müşterilerimizin talep etmesi ve ihtiyaç duyması durumunda CRM programımızdan müşteriye SMS göndermenin yanında müşterilerin sizin adınıza kayıtlı bir kısa SMS koduna mesaj göndermeleri ve bu mesajların CRM sistemine entegre edilmesi mümkündür. Bu yönüyle çift yönlü bir SMS entegrasyonu söz konusudur.
Evet çok kolaydır. Başka bir uygulamaya bağlanmaya gerek olmadan tüm CRM ekranlarından kısa yol ikonlarına tıklayarak hatta önceden tanımlı SMS mesaj şablonlarından seçimler yaparak zahmetsizce müşterilerinize SMS mesajı gönderebilirsiniz.
CRM programımız önceden tanımladığınız kuralları baz alarak otomatik bildirim ve hatırlatma SMS’leri gönderebilir. Bu yönüyle e-posta mesajı ile SMS mesajı arasında bir fark bulunmuyor.
Evet. Müşteri ve kişilerin her türlü iletişim iznini (SMS, e-posta, telefon, WhatsApp) konfigüre edebilir, dilerseniz kısıtlar koyabilirsiniz.
ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) ve CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) uygulamaları farklı ihtiyaçları karşılayan iki farklı tür yazılımdır ve her ikisinin de kendi benzersiz işlevleri vardır. Bu 2 alanı birleştirmeye çalışan büyük yazılımlar çoğunlukla başarısız olmuşlardır. Bunun en önemli nedeni her iki uygulamanın farklı iş süreçlerine, farklı kullanıcı gruplarına ve farklı veri türlerine odaklanmalarıdır.
ERP yazılımları, envanter yönetimi, tedarik zinciri, finansal muhasebe gibi geniş iş operasyonlarını içerirken, CRM programları, ilişki yönetimine öncelik verip müşteri, tedarikçi, iş ortağı ilişkilerini geliştirme, pazarlama aktivitelerini organize etme, satışları artırma ve satış sonrası hizmetleri optimize etme odaklıdır.
Bu yüzden işletmeler için en rasyonel olanı ihtiyaçlarına uygun ayrı CRM ve ERP yazılımları kullanıp bunları entegre ederek daha verimli kullanmaktır.
ERP ve CRM’nin farklı odakları ve kullanım senaryoları vardır. Birbirleriyle rakip değil tamamlayıcı ürünlerdir. Entegre edilmediklerinde bu uygulamalardan sağlanan faydalar azalacak, yazılım kaynaklarının verimliliği düşecektir. Kullanıcı deneyimi açısından birbirleriyle konuşan uygulamaları veri tutarsızlığı yaşamadan kullanmak son derece konforludur.
Hazır olmaları, çift yönlü olmaları, kurulum gerektirmeden konfigürasyon ayarları yaparak hemen kullanılmaya başlanmalarıdır.
ERM CRM’in Google uygulamalarıyla entegrasyonu sayesinde aşağıdaki faydalar ortaya çıkar:
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı