SMS ile Entegrasyonu

Kısa mesaj, güçlü etki
Home » CRM Programı Çözümleri » Entegrasyonlar » SMS ile Entegrasyon

SMS Entegrasyonu Çözümü

CRM programını SMS ile entegre etmek müşteri iletişimini güçlendirir ve marka bilinirliğini artırır. Siz de SMS entegrasyonu çözümümüz ile müşterilerinizi daha hızlı bilgilendirin ve iş süreçlerinizi hızlandırın. SMS gönderme risklerini kontrol edin. Kolay SMS göndermenin rahatlığını yaşayın.

crm-sms-gonderme
crm-sms-entegrasyonu
SMS ENTEGRASYONU ÇÖZÜMÜYLE

Müşterilerinize kendinizi hatırlatın.

SMS Entegrasyonunun

Fark Yaratan Avantajları

İletişimde kalmanın en kolay yolunu keşfedin.

Working Process Graphics
01
Müşteri iletişiminizi güçlendirin.

Kampanyalarınız ve şirketinizle ilgili önemli gelişmeler hakkında müşterilerinizi SMS ile bilgilendirin. Müşterilerinize SMS yoluyla memnuniyet anket linki göndererek onları geri bildirimlerini toplayın. SMS etkileşimlerini müşteri tarihçesinde kolaylıkla izleyin.

02
İş süreçlerinizi hızlandırın.

İş süreçlerinizin kritik anlarında müşterilerinizi ve iş sorumlularını SMS mesajlarıyla bilgilendirin. Kural bazlı SMS hatırlatmaların gücüyle görevleri zamanında tamamlayın. Riskli durumlarda SMS mesajlarıyla uyarılar verin.

03
Kolay SMS göndermenin keyfini çıkarın.

Hazır ve kolay SMS entegrasyonuyla ERM CRM’in her yerinden tek tıkla kişiselleştirilmiş mesajlar gönderin. İşinize özel SMS mesaj şablonları oluşturarak SMS gönderme süresini kısaltın. Kampanyalar tanımlayın, müşterilerinizi gruplayın ve toplu SMS gönderin.

04
SMS göndermenin risklerini yönetin.

İzinli pazarlama altyapısıyla SMS göndermenin risklerini yönetin. SMS gönderimleri için detaylı yetki ve zaman ayarları yaparak kontrolü elinize alın.

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe
0 +

Biz Hazırız

İşinizi ERM CRM ile büyütün.

Canlı Demo İste

SMS Entegrasyonu

CRM programlarında SMS entegrasyonu, işletmelerin müşterileriyle etkileşim kurmak ve iletişimi güçlendirmek için SMS mesajları göndermelerini sağlar. Bu entegrasyon sayesinde işletmeler, müşterilere otomatik doğrulama kodları, bildirimler, kampanya duyuruları veya hatırlatıcılar gibi önemli mesajları kolayca iletebilirler. Böylece, müşteri ilişkilerini güçlendirir, iş süreçlerini optimize eder, kampanya erişimleri ve marka bilinirliklerini artırır, zamandan ve maliyetlerden tasarruf ederler.

Müşterilere yönelik SMS mesajlarının en yaygın kullanım alanları şunlardır. Aşağıdaki tüm konu başlıkları için ERM CRM içinden SMS mesajları düzenleyip gönderebilirsiniz.

Bilgilendirme:

  • Randevu hatırlatmaları
  • Sipariş takibi ve kargo bilgileri
  • Kampanya ve promosyon duyuruları
  • Ürün ve hizmet bilgileri
  • Fatura ve ödeme bildirimleri
  • Hesap bilgilendirmeleri
  • Bakım ve onarım bilgileri
  • Anketler ve geri bildirim formları
  • Kişisel hatırlatma bildirimleri
  • Onay ve iş süreçleri hatırlatmaları

Müşteri Hizmetleri:

  • Sorun giderme ve çözüm önerileri
  • Destek ve yardım hattı bilgileri
  • Şikayet ve geri bildirim yönetimi
  • Müşteri memnuniyeti anketleri

Pazarlama:

  • Kişiselleştirilmiş teklifler ve promosyonlar
  • Yeni ürün ve hizmetlerin tanıtımı
  • Özel indirimler ve kuponlar
  • Sadakat programları ve ödüller
  • Etkinlik ve duyurular

Diğer:

  • Doğum günü ve özel gün kutlamaları
  • Anketler ve oylama
  • Bağış ve yardım talepleri
  • Personel alımı ve iş başvuruları

 

Altyapısını entegre ettiğimiz hazır olan SMS çözüm ortaklarımız var. Bunun yanında hazır entegrasyon listemizde olmayan sizin çalıştığınız tedarikçi firmayı da entegrasyon API’lerini bize iletmeleri durumunda kısa sürede CRM platformumuza ekleyebiliriz.

Öncelikle SMS servis sağlayıcı bir firma belirleyip hizmet sözleşmesi yapıyorsunuz. Eğer söz konusu firma bizim hazır çözüm ortaklarımızdan biri ise sadece kullanıcı bilgileriniz ile (kullanıcı kimliği, kimlik doğrulama ayrıntıları ve bir parola) SMS entegrasyonunuzu gerçekleştiriyoruz. Hazır çözüm ortaklarımızdan biri değilse, ilave bir geliştirme olarak SMS servis sağlayıcınızın API bilgileri üzerinden entegrasyonunu kısa sürede tamamlıyoruz.

Müşterilerimizin talep etmesi ve ihtiyaç duyması durumunda CRM programımızdan müşteriye SMS göndermenin yanında müşterilerin sizin adınıza kayıtlı bir kısa SMS koduna mesaj göndermeleri ve bu mesajların CRM sistemine entegre edilmesi mümkündür. Bu yönüyle çift yönlü bir SMS entegrasyonu söz konusudur.

Evet çok kolaydır. Başka bir uygulamaya bağlanmaya gerek olmadan tüm CRM ekranlarından kısa yol ikonlarına tıklayarak hatta önceden tanımlı SMS mesaj şablonlarından seçimler yaparak zahmetsizce müşterilerinize SMS mesajı gönderebilirsiniz.

CRM programımız önceden tanımladığınız kuralları baz alarak otomatik bildirim ve hatırlatma SMS’leri gönderebilir. Bu yönüyle e-posta mesajı ile SMS mesajı arasında bir fark bulunmuyor.

Evet. Müşteri ve kişilerin her türlü iletişim iznini (SMS, e-posta, telefon, WhatsApp) konfigüre edebilir, dilerseniz kısıtlar koyabilirsiniz.

Entegrasyonlar

ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) ve CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) uygulamaları farklı ihtiyaçları karşılayan iki farklı tür yazılımdır ve her ikisinin de kendi benzersiz işlevleri vardır. Bu 2 alanı birleştirmeye çalışan büyük yazılımlar çoğunlukla başarısız olmuşlardır. Bunun en önemli nedeni her iki uygulamanın farklı iş süreçlerine, farklı kullanıcı gruplarına ve farklı veri türlerine odaklanmalarıdır.

ERP yazılımları, envanter yönetimi, tedarik zinciri, finansal muhasebe gibi geniş iş operasyonlarını içerirken, CRM programları, ilişki yönetimine öncelik verip müşteri, tedarikçi, iş ortağı ilişkilerini geliştirme, pazarlama aktivitelerini organize etme, satışları artırma ve satış sonrası hizmetleri optimize etme odaklıdır.

Bu yüzden işletmeler için en rasyonel olanı ihtiyaçlarına uygun ayrı CRM ve ERP yazılımları kullanıp bunları entegre ederek daha verimli kullanmaktır.

ERP ve CRM’nin farklı odakları ve kullanım senaryoları vardır. Birbirleriyle rakip değil tamamlayıcı ürünlerdir. Entegre edilmediklerinde bu uygulamalardan sağlanan faydalar azalacak, yazılım kaynaklarının verimliliği düşecektir. Kullanıcı deneyimi açısından birbirleriyle konuşan uygulamaları veri tutarsızlığı yaşamadan kullanmak son derece konforludur.

Hazır olmaları, çift yönlü olmaları, kurulum gerektirmeden konfigürasyon ayarları yaparak hemen kullanılmaya başlanmalarıdır.

ERM CRM’in Google uygulamalarıyla entegrasyonu sayesinde aşağıdaki faydalar ortaya çıkar:

  • Veri tutarlılığını artırır, verilerin güncel ve doğru kalmasını sağlar.
  • Toplantıları, randevuları ve etkinlikleri daha verimli bir şekilde planlayıp takip etmenizi sağlar. Zaman yönetiminizi etkin ve verimli kılar.
  • Mobil ve web tabanlı uygulama ile müşteri bilgilerine ve iletişimlerine her zaman ve her yerden erişim sağlar.
  • Müşterilerle olan iletişimi kolaylaştırır. E-postaları doğrudan CRM içinde gönderme ve alabilme, müşterilerle daha hızlı ve etkili bir şekilde iletişim kurmanıza yardımcı olur.
  • Bütünleşmiş veriler, daha kapsamlı raporlar ve analizler oluşturmanıza olanak tanır.
  • Google Harita entegrasyonuyla müşterilerinizi, tedarikçileriniz, iş ortaklarınızı daha kolay bulabilir ve ziyaret edebilirsiniz.
  • Google Drive ile verilerinizi güvenli bir şekilde saklayıp paylaşabilirsiniz.
  • Bütünleşik bir sistem, ekip üyeleri arasında iş birliğini artırır. Ortak projeleri ve etkinlikleri daha kolay planlamanıza ve yönetmenize olanak tanır.
  • Entegrasyon size zaman kazandırır, manuel işlemleri azaltır, iş akışı verimliliğinizi artırır.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.