İş ve Görev Takibi

İşlerinizi ve görevlerinizi düzene sokar.
Home » CRM Programı Çözümleri » Temel CRM » İş ve Görev Takibi

İş ve Görev Takibi Çözümü

Zaman en kıymetli kaynaktır ve sınırlıdır. Günlük çalışma hayatımızda zamanımızın çoğu kişisel görevlerimizi yerine getirmekle veya çalışma arkadaşlarımıza ve ekibimize görev atamak ve bunları takip etmekle geçer. Kendimizin ve ekibimizin zamanını yönetmek için güçlü araçlara ihtiyaç duyarız. İş ve görev takibi çözümümüz işleri ve görevleri organize etmenize, planlamanıza, izleyip sonuçlandırmanıza yardım eder. İş ve görev karmaşasını basitleştirir, görevlerin aksamasının veya unutulmasının önüne geçer, iş verimliliğini artırır.

crm-programi-is-ve-görev-takibi
crm-programi-is-ve-gorev-takibi-infografik
Featured Image

Kendi iş listenizi oluşturun ve takip edin.

Günlük ve haftalık iş listelerinizi (to do list, check-list) ERM CRM iş ve görev takibi çözümümüz içinde oluşturun. Kendimize görevler atayın. Takviminizle senkronize edin. İşlerinizdeki ilerlemeyi tek bir yerden kolaylıkla takip edin. Zamanınızı ve işlerinizi verimli yönetin. Hatırlatma kuralları sizi yönlendirsin. Günlük iş yoğunluğu ve stresi içinde aksayan, geciken, unutulan işleriniz kalmasın. İşleriniz ve görevlerinizle ilgili önemli gelişmeleri görevlerinize not olarak kaydedin ve kritik dokümanları iliştirin. Geleceğinizi etkili bir şekilde planlarken geçmiş faaliyetlerinizi de analiz etme imkanına kavuşun.

Featured Image

Görevleri organize edin ve ekibinizi takipte tutun.

İş ve görev takibi çözümümüzle görevleri belirleyin ve sınıflandırın, görevler için terminler (son teslim tarihleri) oluşturun, onları outlook takvimle ilişkilendirin ve önceliklendirerek bireylere veya ekiplere atayın. Dashboard ekranlarından görevlerin ilerleme sürecini izleyin. Hatırlatma kuralları oluşturun ve otomatik hatırlatmaların gücünden yararlanın. Tüm görevlerin zamanında tamamlanmasını sağlamak için ekipler arasındaki iş birliğini kolaylaştırın. Şeffaflığın ve izlenebilir olmanın harekete geçirme gücünden yararlanın. Çalışanlarınızın ve ekibinizin gelişim fırsatları için geri bildirim alanlarını tespit edin. Görevler için alınan aksiyonların tarihçesini tutun ve bunlardan analiz için yararlanın.

Featured Image

Ekiplerinizin iş birliğini güçlendirin.

İş ve görev takibi çözümümüzle ekiplerinizin verimliliğini artırın ve iş birliğini güçlendirin. Görev atama, yönlendirme ve paylaşma kolaylığı sayesinde ekiplerinizin birlikte çalışarak görevleri hızlı ve etkili bir şekilde tamamlamalarını sağlayın. Ekip üyelerinizin performanslarıyla ilgili iç görüye sahip olun ve onların gelişim alanlarına yatırım yapın.

Featured Image

Önemli görevlere odaklanın ve risklerinizi yönetin.

İş ve görev takibi çözümümüzle anlık olarak bütüncül bir bakışla tüm organizasyon genelinde veya sorumlu olduğunuz birimler özelinde tamamlanmayı bekleyen işlerin performansını fotoğraflayın. Önemli görevlerin tamamlanmasına odaklanın. Aksayan ve ilerlemesi geciken görev ve işleri kolaylıkla raporlayın. Riskleri, kaçması muhtemel fırsatları, potansiyel memnuniyetsizlik alanlarını, darboğazları, krize doğru giden işleri etkili bir şekilde yönetin. Karar alma süreçlerinizi güçlendirin ve risklerinizi minimize edin.

İŞ VE GÖREV TAKİBİ ÇÖZÜMÜYLE

Görevlerin kontrolü sizin elinizde.

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
0 +
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe

Biz Hazırız

İşinizi ERM CRM ile büyütün.

Canlı Demo İste

İş ve Görev Takibi

Bu çözüm şirketteki herkesin kullanacağı temel bir fonksiyondur. Herkes kendi iş listesini bu çözüm yardımıyla etkili bir şekilde yönetir. Şirkette herkes aynı anda hem görev tamamlayan hem de görev atayan pozisyondadır. Ayrıca, temel işletme yönetimi için gerekli bir CRM çözümü olduğundan her büyüklükte ve her sektörden şirket bu çözüme ihtiyaç duyar ve kullanır.

İş ve görev takibi çözümü, işlerinizi ve görevlerinizi organize etme ve başlangıçtan kapanışa kadar izleme ve yönetme sürecidir.

Çoğunlukla, şirketler CRM programına yatırım yaptıklarında, esas olarak bunun müşteri deneyimi ve satış tarafına odaklanırlar. Ancak CRM programları, şirketlerin kendi iç işlerindeki üretkenliklerini ve etkinliklerini artırmalarına da yardımcı olan çok güçlü çözümler içerir. Onlardan biri de iş ve görev takibi / yönetimi çözümüdür. Bu çözümle müşteri ve tedarikçilerinize de görevler atayabilirsiniz ancak çoğunlukla bu fonksiyon şirket içi işler ve görevlerde kullanılır.

Kendi kişisel zamanınızı ve görevlerinize yönetmenize yardımcı olan güçlü bir çözümdür. Bundan daha önemlisi ekibinizin ve sorumlu olduğunuz tüm organizasyonun iş süreçlerini ve görevlerini etkili ve verimli bir şekilde bütüncül bir bakış açısıyla kolaylıkla yönetmenize yardımcı olur. Bu, görevlerinizi tamamlamak için daha fazla zaman harcamanıza ve onları yönetmek için daha az zaman harcamanız anlamına gelmektedir.

Proje yönetiminde ekip üyelerine bir zamana bağlı olarak atanan görevler başta olmak üzere ERM CRM platformunun diğer tüm çözümleriyle (temel CRM, satış, servis ve pazarlama çözümleri) entegre çalışması bu çözümü merkezi ve vazgeçilmez yapar.

  • İşleri ve görevleri düzenlemenize, atamanıza ve önceliklendirmenize yardımcı olur.
  • İş ve görevlerin ilerleme aşamalarını izlemenizi kolaylaştırır.
  • Hedefler belirlemenize, çıktıları takip etmenize ve son teslim tarihlerini yönetmenize olanak tanır.
  • İş akışlarını kolaylaştırmak için kapsamlı, özelleştirilebilir seçenekler sunar.
  • Tüm görevleri kendi başınıza hatırlama ihtiyacını ortadan kaldırır ve zamanında hatırlatmalarla sizi takipte tutar.
  • Ekip iş birliğini güçlendirir. İş ve görevler için ekip üyelerinin gelişim alanlarını tespit etmenize ve etkili geri bildirim vermenize imkan tanır.
  • Aksayan iş ve görevlerle ilgili riskleri yönetmenize yardımcı olur.
  • İş ve görevleri tamamlama aşamalarında şirket çalışanlarının elde ettiği deneyimlerin yazılı olarak kaydedilmesine ve bunların analiz edilmesine altyapı sağlar. Kurumsal hafızayı güçlendirir.

Temel CRM

“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.

ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.

Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Müşteri verilerini düzenler ve merkezileştirir.
  • İş verimliliğinizi artırır.
  • Müşteri iletişiminizi geliştirir.
  • İş görevlerinizi düzenler ve etkili takip etmenizi sağlar
  • Zaman yönetiminizi iyileştirir.
  • Dokümantasyonu kolaylaştırır.
  • Toplantı verimliliğinizi artırır.
  • Proje izleme ve yönetme kolaylığı sağlar.
  • Müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırır.
  • Tahsilat sürecinizi etkinleştirir.
  • Personel izin ve masraf yönetimini düzenler.
  • Ürün sevk sürecinin yönetimini geliştirir.
  • Çalışanlarınıza iş uygulamaları için güçlü yardım masası çözümü sunar.
  • Varlık ve zimmet takibini kolaylaştırır.

Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.


Popüler Çözümler

Özel Çözümler

Teknik Servis Programı

Yetkili Servis Yönetimi

Servis Sözleşme Otomasyonu

SLA Yönetimi

Memnuniyet Anket Yönetimi

Servis Formu Yönetimi

Servis Ekibi Yönetimi

Yardım Masası ve Destek

Hak Ediş Yönetimi

Malzeme Yönetimi

Cihaz Yönetimi

Periyodik Bakım Yönetimi

Cihaz Kiralama Yönetimi

Arızalı Cihaz Tamir Yönetimi

Servis Ürün Yönetimi

Servis Faturalama Yönetimi


Tasarımsal Özellikler

Genel Özellikler

Form Tasarım Sihirbazı

Müşteri Tekilliği Sihirbazı

İş Akış Tasarım Sihirbazı

Dashboard Tasarım Sihirbazı

İzleme Listeleri

Raporlama ve Analiz Araçları

Organizasyon ve Yetkilendirme

Yazılı Şablon Tasarımları

Mobil CRM Uygulaması

Web Tabanlı Uygulama

Planlama ve Takvim

Hatırlatmalar

Kullanıcı Dostu Ara Yüzler

Sağlam ve Güvenli Teknolojiler

Hazır ve Uyarlanabilir Entegrator