Akıllı Sekretarya

Müşteri iletişiminizi kişiselleştirir.
Home » CRM Programı Çözümleri » Temel CRM » Akıllı Sekretarya

Akıllı Sekretarya Çözümü

Bulut santral ve CRM entegrasyonu, müşteri deneyimini kişiselleştirmenin anahtarıdır. Sanal – bulut santralinizi ERM CRM’e hızlıca entegre edin, müşterilerinizi ismiyle karşılayın. Müşterinin bekleyen işleri önünüze gelsin. Cevaplanmayan müşteri çağrılarının toplu listesine ulaşın. Müşteri fırsatlarını kaçırmayın. Müşterilerinize profesyonel bir iletişim deneyimi yaşatın.

crm-programi-is-ve-görev-takibi
Featured Image

Müşterilerinizi ismiyle karşılayın.

Bulut santralinizi veya çağrı merkezinizi ERM CRM’e entegre edin ve gerek sesli yanıt sisteminde gerekse müşteri temsilcinizle ilk temasta müşterilerinize ismiyle hitap edin. Müşterilerinize etkileyici otomatik karşılama SMS’leri gönderin. Müşteri iletişiminizi kişiselleştirin ve profesyonelleştirin.

Featured Image

Önemli telefon çağrıları için sistemde kayıt açın ve ilgisiyle paylaşın.

Müşteri telefonlarını karşılayan sekretaryanız, gelen önemli telefon çağrılarını ERM CRM’e kaydetsin. Müşterinin talebine göre hızlıca sistem içinde randevu oluştursun, toplantı organize etsin, şikayet kaydı açsın, satış fırsatı oluştursun, iş ve görev takibi başlatsın vb... Müşterinin talepleri muhatapsız kalmasın, süreç içinde kaybolmasın.

Featured Image

Telefondayken müşterinin bekleyen işlerini görün, zamandan tasarruf edin.

Müşteri telefonla sizi aradığında geçmiş aktiviteleri ve bekleyen işleri anında karşınıza gelsin. Müşteri talebini tekrar ifade etmeden siz bekleyen işleri hakkında ona bilgi verin. Zamandan tasarruf edin. Profesyonel iş yapma tarzınızla müşterilerinizde beklentileri aşan deneyimler yaşatın.

AKILLI SEKRETARYA ÇÖZÜMÜYLE

Müşteri deneyimini zenginleştirin.

Featured Image

Size ulaşamayan müşterilerle tekrar temas kurun.

Sizi telefonla arayıp da müşteri temsilcisi ile görüşemeyen müşterilerinize otomatik SMS bilgilendirmesi yapın. Bu müşteriler için ERM CRM’de otomatik iş ve görev listesi oluşturun ve onları zahmetsizce tek bir yerden geri arayın. Toplu izleyin, etkili takip edin. Müşteri fırsatlarını kaçırmayın.

Featured Image

Telefondayken hazır otomasyonlardan ve araçlardan yararlanın.

Sekretaryanız müşteriyi telefonla karşıladığında ERM CRM içinde önceden oluşturulmuş hazır şablon ve otomasyon araçlarını hızlıca kullanabilir. Uygun bir SMS mesajı tetikler, hazır e-posta şablonlarından uygun bir e-posta gönderimini başlatır, hazır bir dokümanı iletir. Arka ofis çalışanlarını meşgul etmeden birinci seviyede işleri (first – level işleri) hemen çözüme kavuşturabilir. Zamandan ve emekten tasarruf sağlar.

Featured Image

Sesli yanıt sisteminizde müşterilerinize kişiselleştirilmiş mesajlar okuyun.

Müşteriniz ERM CRM kontak yönetiminde kayıtlı ise sizi aradığında müşteriye kişiselleştirilmiş otomatik mesajlar okuyabilirsiniz. Doğum gününü kutlayabilir, yaklaşan randevusu veya verdiği siparişi hakkında otomatik sesli mesaj ile bilgi iletebilirsiniz.

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
0 +
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe

Biz Hazırız

Çağrılarınızı ERM CRM ile yönetin.

Canlı Demo İste

Akıllı Sekretarya

Akıllı sekretarya çözümümüz temelde müşteri telefonlarını karşılan şirket çalışanının müşteri ile olan etkileşimini daha kaliteli hale getirir. Şirketlerin sanal veya bulut santrallerini ERM CRM platformuna entegre ettikten sonra sistem ERM CRM müşteri kartında tanımlı telefon numarasından müşteriyi tanır ve müşteriye kişiselleştirilmiş deneyimler yaşatır.

Örneğin, müşteri telefonla aradığında sesli yanıt sisteminde ismiyle karşılanır. Müşteriyi karşılayan şirket çalışanının ekranına müşterinin tüm bilgileri, geçmişi, bekleyen işleri otomatik olarak açılır. Müşteri ikinci kez sorununu ve talebini iletmez.  First – level çözümler ERM CRM’in hazır araçları ve entegrasyonları sayesinde anında müşteriye sunulur. Müşterinin önemli talep ve bildirimleri ERM CRM platformu içinden yönetilmeye başlanır. Müşteriler şirketi arayıp da bir yetkiliye ulaşamadığında bu tür kaçan çağrıları toplu olarak listelenir ve tek bir yerden kolayca yönetilerek müşteriye geri aramalar yapılır.

Akıllı sekretarya çözümümüz hazır olduğundan küçük işletmeler, sınıfının en iyi şirketleri gibi müşteri iletişimlerini zahmetsizce ve profesyonelce yönetmeye başlarlar. Müşterilerine beklentilerini aşan bir iletişim deneyimi sunarlar. Yönetilemeyen telefon çağrılarından dolayı kaçan iş fırsatları olmaz. Müşteri memnuniyeti ve sadakati gelişir.

Akıllı sekretarya çözümümüzün tüm imkanlarından yararlanabilmeniz için sanal, bulut veya IP santrale sahip olmanız gerekir. Söz konusu santralinizin ERM CRM platformumuza kısa bir entegrasyon uyarlama çalışması yapıldıktan sonra çözümümüzü tam kapasite kullanmaya başlayabilirsiniz.

1 kişilik şirketten 1.000 kişilik şirkete kadar her büyüklükte şirket için çözümümüz katma değerli sonuçlar üretir.

ERM CRM bir santral çözüm değildir. ERM CRM platformunu mevcut santralinize entegre ederek müşterilerinize kişiselleştirilmiş hizmetler sunabilirsiniz. Örneğin, sesli yanıt sisteminde müşteriye kişiselleştirilmiş mesaj okutmak istediğiniz zaman ERM CRM kendi veri tabanında kayıtlı olan müşteri bilgilerini santral çözümüne iletir. Bu mesajların seslendirilmesi ve sesli yanıt sistemine yerleştirilmesi santral çözümü içinde gerçekleştirilir.

Temel CRM

“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.

ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.

Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Müşteri verilerini düzenler ve merkezileştirir.
  • İş verimliliğinizi artırır.
  • Müşteri iletişiminizi geliştirir.
  • İş görevlerinizi düzenler ve etkili takip etmenizi sağlar
  • Zaman yönetiminizi iyileştirir.
  • Dokümantasyonu kolaylaştırır.
  • Toplantı verimliliğinizi artırır.
  • Proje izleme ve yönetme kolaylığı sağlar.
  • Müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırır.
  • Tahsilat sürecinizi etkinleştirir.
  • Personel izin ve masraf yönetimini düzenler.
  • Ürün sevk sürecinin yönetimini geliştirir.
  • Çalışanlarınıza iş uygulamaları için güçlü yardım masası çözümü sunar.
  • Varlık ve zimmet takibini kolaylaştırır.

Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.


Popüler Çözümler

Özel Çözümler

Teknik Servis Programı

Yetkili Servis Yönetimi

Servis Sözleşme Otomasyonu

SLA Yönetimi

Memnuniyet Anket Yönetimi

Servis Formu Yönetimi

Servis Ekibi Yönetimi

Yardım Masası ve Destek

Hak Ediş Yönetimi

Malzeme Yönetimi

Cihaz Yönetimi

Periyodik Bakım Yönetimi

Cihaz Kiralama Yönetimi

Arızalı Cihaz Tamir Yönetimi

Servis Ürün Yönetimi

Servis Faturalama Yönetimi


Tasarımsal Özellikler

Genel Özellikler

Form Tasarım Sihirbazı

Müşteri Tekilliği Sihirbazı

İş Akış Tasarım Sihirbazı

Dashboard Tasarım Sihirbazı

İzleme Listeleri

Raporlama ve Analiz Araçları

Organizasyon ve Yetkilendirme

Yazılı Şablon Tasarımları

Mobil CRM Uygulaması

Web Tabanlı Uygulama

Planlama ve Takvim

Hatırlatmalar

Kullanıcı Dostu Ara Yüzler

Sağlam ve Güvenli Teknolojiler

Hazır ve Uyarlanabilir Entegrator