Kurumsal E-Posta Yönetimi

E-posta iletişiminizde sinerji yaratır.
Home » CRM Programı Çözümleri » Temel CRM » Kurumsal E-Posta Yönetimi

Kurumsal E-Posta Yönetimi Çözümü

Şirket çalışanlarınızın kurumsal e-posta yazışmaları şirketinizin bir varlığıdır, korunmayı ve yönetilmeyi hak eder. Kurumsal E-Posta yönetimi çözümümüzü sizin için yüksek bir katma değere dönüştüren ana unsur bu çözümümüzün CRM platformumuzun diğer tüm fonksiyonlarıyla bütünleşik olarak çalışmasıdır. Kurumsal e-posta yazışmalarınızı ERM CRM platformuna entegre ederek tek bir yerden etkili izleme, kolay erişme, müşteri kartları ve tüm CRM fonksiyonlarıyla ilişkilendirme avantajlarından yararlanın.

crm-programi-e-posta yönetimi
Featured Image

Kurumsal e-posta yazışmalarınızı ERM CRM içinden yapın.

ERM CRM platformu, hazır ve iki yönlü entegrasyonu sayesinde Outlook başta olmak üzere günlük hayatınızda kullandığınız herhangi bir e-posta uygulamasına hızlıca entegre olur. Böylece ERM CRM programı içinden müşterilerinize tek tıklamayla e-posta gönderebilir ve müşterilerinizden gelen e-postaları hemen kaydedebilirsiniz. Üstelik iki yönlü tüm e-posta yazışmaları CRM müşteri kaydına otomatik olarak iliştirilir.

Featured Image

Kurumsal e-postalarınızı ERM CRM çözümleriyle bütünleşik kullanın.

Müşterinizden gelen bir e-postanın ERM CRM uygulamasına düştüğünü hayal edin. Bu e-posta ile mesajın içeriğine göre dilerseniz hemen bir şikayet kaydı açabilirsiniz, bir destek talebi oluşturursunuz, bir çalışanınıza görev kaydı oluşturursunuz veya bunun bir fırsat olduğuna karar verip satış sürecini başlatırsınız. Özetle, herhangi bir müşteri e-postası üzerinden ERM CRM’in onlarca çözüm sürecini hızlıca tetikleyebilir ve kurumsal e-posta yönetimi çözümümüzü tüm CRM fonksiyonlarıyla bütünleşik olarak kullanabilirsiniz.

Featured Image

Kurumsal e-postalarınıza tek bir yerden erişin.

Kurumsal e-posta yönetimi çözümümüzle tüm önemli kurumsal yazışmalarınızı merkezi bir veri tabanında etiket bilgileriyle (tarih, konu, cc bilgisi, içerik) birlikte müşteri kartına ve ilgili çözüm fonksiyonuna bütünleşik olarak muhafaza edin. Böylece şirketlerde sık rastlanan önemli yazışmaların silinmesi, kaybolması veya zor bulunması derdine son verin. Kurumsal hafızanızı inşa edip kurumsal hale getirin ve onu güvenle koruyun. Hem zamandan tasarruf edin hem de ticari risklerinizi azaltın.

Featured Image

Hazır e-posta şablonlarının kolaylığından yararlanın.

Kurumsal e-posta yönetimi çözümümüzle çok sık kullandığınız e-posta içeriklerinizi ERM CRM içerisinde şablon haline getirin. Bu şablonları dilerseniz kategorize ederek etiketleyin. İhtiyaç duyduğunuzda her seferinde yeniden mesaj içeriği yazmak yerine hazır ve favori şablonlarınızı kullanarak hızlıca e-posta gönderin.

KURUMSAL E-POSTA YÖNETİMİ ÇÖZÜMÜYLE

E-postalarınızı güvenle koruyun.

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
0 +
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe

Biz Hazırız

İşinizi ERM CRM ile büyütün.

Canlı Demo İste

Kurumsal E-Posta Yönetimi

Öncelikle belirtelim ki çözümümüz bir e-posta istemcisi (e-mail client software) uygulaması değildir. Şirketinizde günlük hayatınızda kullandığınız e-posta uygulamanızı (Microsoft Outlook, Gmail, vs.) hazır servislerimizle ERM CRM platformuna çift yönlü entegre ederek çözümümüzün fonksiyonlarından ve avantajlarından hemen yararlanmaya başlarsınız.

Microsoft Outlook uygulaması başta olmak üzere tüm e-posta uygulama servisleriyle entegre ve çift yönlü çalışmaktadır.

Kurumsal e-posta yazışmalarınızı ERM CRM platformu içinde yönetmeye başladığınızda her e-posta iletisi bir müşteri kaydının, bir CRM fonksiyonunun, bir çözüm sürecinin parçası haline gelmektedir. Şirketinizin kurumsal e-posta yazışmalarını yetkilendirme kuralları dahilinde tek bir yerden izleyebilmek, onlara kolayca erişebilmek ve müşteri kartlarında ve müşteri tarihçeleri içinde izini sürebilmek, bu yazışmalar üzerinden kolaylıkla CRM çözüm süreçlerini tetikleyebilmek eşine az rastlanır bir konfordur.  Biri bin yapma sihridir. Kurumsal hafızayı güçlendirme ve farklı uygulamaların sinerjisini yüksek bir değere dönüştürmedir.

Önde gelen avantajlarını özetlersek:

  • Kurumsal e-posta yazışmalarınızı tek bir uygulama içinden yapar ve yönetirsiniz.
  • Kurumsal e-postalarınızı kullanarak dilediğiniz CRM çözüm süreçlerini tetikleyebilir ve e-postaları bu süreçlerin bütünleşik bir parçası haline getirebilirsiniz. CRM programı kullanmadan önce e-posta kutunuzda sadece tek başına bir değer ifade eden mesaj içeriğiniz şimdi sinerjinin gücüyle onlarca fonksiyonun bütünleşik bir unsuru olma imkanına kavuşur.
  • Önemli kurumsal e-posta yazışmalarınızı merkezi bir veri tabanında saklarsınız. Bunlara tek bir yerden sorgular ve kolayca erişirsiniz.
  • Kurumsal e-posta yazışmalarınızı güvenle korursunuz.
  • Kurumsal e-postalarınızı müşterilerle ve iş süreçlerinizle ilişkili olarak geçmişe yönelik olarak izleyebilirsiniz.
  • Sık kullandığınız e-postalarla ilgili şablonlar oluşturarak her seferinde benzer mesaj içeriği hazırlamakla uğraşmazsınız.
  • E-posta yazışmalarında zamandan ve maliyetlerden tasarruf eder, önemli müşteri yazışmalarının kaybolma riskini sıfırlayarak ticari risklerinizi ortadan kaldırırsınız.

Kurumsal e-posta yönetimi çözümümüz her sektörden her büyüklükte firmaya kolaylıkla uyarlanabilen ölçeklenebilir, özelleştirilebilir, kapsamlı ve hazır bir çözümdür.

Temel CRM

“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.

ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.

Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Müşteri verilerini düzenler ve merkezileştirir.
  • İş verimliliğinizi artırır.
  • Müşteri iletişiminizi geliştirir.
  • İş görevlerinizi düzenler ve etkili takip etmenizi sağlar
  • Zaman yönetiminizi iyileştirir.
  • Dokümantasyonu kolaylaştırır.
  • Toplantı verimliliğinizi artırır.
  • Proje izleme ve yönetme kolaylığı sağlar.
  • Müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırır.
  • Tahsilat sürecinizi etkinleştirir.
  • Personel izin ve masraf yönetimini düzenler.
  • Ürün sevk sürecinin yönetimini geliştirir.
  • Çalışanlarınıza iş uygulamaları için güçlü yardım masası çözümü sunar.
  • Varlık ve zimmet takibini kolaylaştırır.

Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.


Popüler Çözümler

Özel Çözümler

Teknik Servis Programı

Yetkili Servis Yönetimi

Servis Sözleşme Otomasyonu

SLA Yönetimi

Memnuniyet Anket Yönetimi

Servis Formu Yönetimi

Servis Ekibi Yönetimi

Yardım Masası ve Destek

Hak Ediş Yönetimi

Malzeme Yönetimi

Cihaz Yönetimi

Periyodik Bakım Yönetimi

Cihaz Kiralama Yönetimi

Arızalı Cihaz Tamir Yönetimi

Servis Ürün Yönetimi

Servis Faturalama Yönetimi


Tasarımsal Özellikler

Genel Özellikler

Form Tasarım Sihirbazı

Müşteri Tekilliği Sihirbazı

İş Akış Tasarım Sihirbazı

Dashboard Tasarım Sihirbazı

İzleme Listeleri

Raporlama ve Analiz Araçları

Organizasyon ve Yetkilendirme

Yazılı Şablon Tasarımları

Mobil CRM Uygulaması

Web Tabanlı Uygulama

Planlama ve Takvim

Hatırlatmalar

Kullanıcı Dostu Ara Yüzler

Sağlam ve Güvenli Teknolojiler

Hazır ve Uyarlanabilir Entegrator