Şirket çalışanlarınızın kurumsal e-posta yazışmaları şirketinizin bir varlığıdır, korunmayı ve yönetilmeyi hak eder. Kurumsal E-Posta yönetimi çözümümüzü sizin için yüksek bir katma değere dönüştüren ana unsur bu çözümümüzün CRM platformumuzun diğer tüm fonksiyonlarıyla bütünleşik olarak çalışmasıdır. Kurumsal e-posta yazışmalarınızı ERM CRM platformuna entegre ederek tek bir yerden etkili izleme, kolay erişme, müşteri kartları ve tüm CRM fonksiyonlarıyla ilişkilendirme avantajlarından yararlanın.
ERM CRM platformu, hazır ve iki yönlü entegrasyonu sayesinde Outlook başta olmak üzere günlük hayatınızda kullandığınız herhangi bir e-posta uygulamasına hızlıca entegre olur. Böylece ERM CRM programı içinden müşterilerinize tek tıklamayla e-posta gönderebilir ve müşterilerinizden gelen e-postaları hemen kaydedebilirsiniz. Üstelik iki yönlü tüm e-posta yazışmaları CRM müşteri kaydına otomatik olarak iliştirilir.
Müşterinizden gelen bir e-postanın ERM CRM uygulamasına düştüğünü hayal edin. Bu e-posta ile mesajın içeriğine göre dilerseniz hemen bir şikayet kaydı açabilirsiniz, bir destek talebi oluşturursunuz, bir çalışanınıza görev kaydı oluşturursunuz veya bunun bir fırsat olduğuna karar verip satış sürecini başlatırsınız. Özetle, herhangi bir müşteri e-postası üzerinden ERM CRM’in onlarca çözüm sürecini hızlıca tetikleyebilir ve kurumsal e-posta yönetimi çözümümüzü tüm CRM fonksiyonlarıyla bütünleşik olarak kullanabilirsiniz.
Kurumsal e-posta yönetimi çözümümüzle tüm önemli kurumsal yazışmalarınızı merkezi bir veri tabanında etiket bilgileriyle (tarih, konu, cc bilgisi, içerik) birlikte müşteri kartına ve ilgili çözüm fonksiyonuna bütünleşik olarak muhafaza edin. Böylece şirketlerde sık rastlanan önemli yazışmaların silinmesi, kaybolması veya zor bulunması derdine son verin. Kurumsal hafızanızı inşa edip kurumsal hale getirin ve onu güvenle koruyun. Hem zamandan tasarruf edin hem de ticari risklerinizi azaltın.
Kurumsal e-posta yönetimi çözümümüzle çok sık kullandığınız e-posta içeriklerinizi ERM CRM içerisinde şablon haline getirin. Bu şablonları dilerseniz kategorize ederek etiketleyin. İhtiyaç duyduğunuzda her seferinde yeniden mesaj içeriği yazmak yerine hazır ve favori şablonlarınızı kullanarak hızlıca e-posta gönderin.
E-postalarınızı güvenle koruyun.
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetÖncelikle belirtelim ki çözümümüz bir e-posta istemcisi (e-mail client software) uygulaması değildir. Şirketinizde günlük hayatınızda kullandığınız e-posta uygulamanızı (Microsoft Outlook, Gmail, vs.) hazır servislerimizle ERM CRM platformuna çift yönlü entegre ederek çözümümüzün fonksiyonlarından ve avantajlarından hemen yararlanmaya başlarsınız.
Microsoft Outlook uygulaması başta olmak üzere tüm e-posta uygulama servisleriyle entegre ve çift yönlü çalışmaktadır.
Kurumsal e-posta yazışmalarınızı ERM CRM platformu içinde yönetmeye başladığınızda her e-posta iletisi bir müşteri kaydının, bir CRM fonksiyonunun, bir çözüm sürecinin parçası haline gelmektedir. Şirketinizin kurumsal e-posta yazışmalarını yetkilendirme kuralları dahilinde tek bir yerden izleyebilmek, onlara kolayca erişebilmek ve müşteri kartlarında ve müşteri tarihçeleri içinde izini sürebilmek, bu yazışmalar üzerinden kolaylıkla CRM çözüm süreçlerini tetikleyebilmek eşine az rastlanır bir konfordur. Biri bin yapma sihridir. Kurumsal hafızayı güçlendirme ve farklı uygulamaların sinerjisini yüksek bir değere dönüştürmedir.
Önde gelen avantajlarını özetlersek:
Kurumsal e-posta yönetimi çözümümüz her sektörden her büyüklükte firmaya kolaylıkla uyarlanabilen ölçeklenebilir, özelleştirilebilir, kapsamlı ve hazır bir çözümdür.
“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.
ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.
Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı