Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi

Satış operasyonlarını basitleştirir.
Home » CRM Programı Çözümleri » Satış İçin CRM » Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi

Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi

Bir satışı kazandınız. Ancak anlaştığınız ürün veya hizmeti müşteriye sunabilmek için yeni satın almalar yapmanız gerekiyor. Bu tarz kazanılan bir satış veya alınan bir siparişle ilgili satın alma süreciniz varsa çözümümüz tam size göre. Siz de satış sonrası satın alma yönetimi çözümümüzle bir satış veya siparişe bağlı olarak çoklu satın alma onay akışları başlatın ve tüm süreci tek bir yerden takip edip yönetin.

satış-sonrası-satın-alma-programı
Featured Image

Satış fırsatları veya siparişlerle satın alma operasyonlarınızı birlikte yönetin.

Satış fırsatı veya satış siparişini takiben CRM kaydınızdaki ürün veya hizmetler üzerinden seçimler yaparak otomatik satın alma siparişi görevleri ve onay akışları oluşturun. Her bir satın alma sürecini, satış siparişine bağlı olarak farklı birimleri (satış, satın alma, finans, muhasebe) koordine ederek yönetin. Satın alınacak ürünlerin teslim tarihlerini ERM CRM içinden takip edin.

Featured Image

ERP sistemleriyle entegre çalışmanın katma değerini keşfedin.

ERM CRM Türkiye’nin en yaygın ERP uygulamalarıyla (Logo, Netsis, Mikro, Eta, Uyumsoft, SAP, IFS vb.) hazır ve çift yönlü entegrasyonlara sahiptir. Entegratör modülüyle de her türlü ERP uygulamasına kolayca entegre olabilir. ERM CRM platformunun bu entegrasyon çevikliği sayesinde satış ve satın alma siparişlerinizi ERP sistemine aktarabilir, ERP sisteminizde oluşan hareketleri, ERM CRM kayıtları içinde gösterebilirsiniz. Bu şekilde tüm süreci veri kopukluğu yaşamadan, manuel aktarımlara ihtiyaç duymadan uçtan uca yönetebilirsiniz.

Featured Image

Satışı tamamlamak için ekip iş birliğini kolaylaştırın.

Müşteriye zamanında ve anlaşılan koşullarda ürün veya hizmeti teslim edebilmek için satış, satın alma, finans ve muhasebe birimlerini ERM CRM platformu üzerinde bir araya getirin. Her birim için onay sürecini izlenebilir ve şeffaf hale getirin. Süreç takibini kolaylaştırın. Otomatik bildirim, hatırlatma, süreç takip otomasyonu araçlarıyla görevleri ve onay akışlarını hızlandırın.

SATIŞ SONRASI Satın alma yönetimiyle

Satın alma onaylarınızı hızlandırın.

Featured Image

Satış sonrası satın alma sürecinin 360° görünümüne sahip olun.

Birbirinin devamı niteliğindeki satış fırsatı, sipariş kaydı ve satın alma talebi işlemlerini ve bu işlemlerle ilişkili tüm kayıtları özel ve hazır dashboard ekranı üzerinden kolayca izleyin. Parçalı, çok aşamalı ve çok kullanıcılı sürecin tam bir resmine sahip olun. Detaylarla büyük resmi aynı anda görün. Koordinasyon için gerekli verileri elde edin.

Featured Image

Müşterilerinizle ve tüm paydaşlarınızla iletişimde kalın.

Müşteri, satış, satın alma, muhasebe, finans birimleri arasındaki iletişimi ERM CRM içinden takip edin. Her aktiviteyi kaydedin. Sipariş veya satın alma hizmetinin belirli aşamalarında tedarikçilerinizi ve müşterilerinizi bilgilendirin. Sürecin ilerleme aşamalarını tüm taraflar için izlenebilir kılın. İletişim kopuklukları yüzünden işler ortada kalmasın, gecikmeler yaşanmasın.

Satın alma talep yönetimi

Satış siparişlerine bağlı olmayan genel satın almalar için

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
0 +
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe

Biz Hazırız

Satış sonrasını da ERM CRM ile yönetin.

Canlı Demo İste

Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi

Çözümümüzün faydalarını şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Karmaşık ve birden fazla süreci bütünleşik olarak izlemek ve yönetmek
  • Farklı birimlerin iş birliği ve koordinasyonunu koordine etmek
  • Satış siparişlerini zamanında teslim etmek, satın alma siparişlerini zamanında teslim almak
  • Sürecin ilerlemesini 360° izlemek ve aksayan noktalar için hızlı aksiyonlar almak
  • Süreç verimliliğini optimize etmek
  • ERP ile entegre uçtan uca bir satış, sipariş, satın alma süreci oluşturmak

Hayır. Tam kapsamlı satın alma operasyonları ERP uygulamalarının ana görevidir. ERM CRM içinde sadece satış siparişine bağlı olarak satın alma onay adımları yönetilir. Çünkü CRM’in ana fonksiyonu ilişki yönetimidir. Depo teslimleri, ürün teslimleri, fatura, ödeme, sevkiyat işlemleri ERP uygulaması içinde kaydedilir ve yönetilir.

ERP uygulamalarıyla entegre bir şekilde satış fırsatları veya satış siparişlerinin devamı niteliğindeki çoklu satın alma yönetimini zahmetsizce, farklı birimlerin iş birliğiyle icra etmesi çözümümüzü benzersiz ve farklı kılmaktadır.

Ürün veya hizmet satışlarının ifası veya teslimi bir veya birden fazla satın alma operasyonuna bağlı olan şirketler için çözümümüz idealdir. Sofistike, çok aşamalı, süreç ve birim yoğun bir satış operasyonu olduğundan manuel yönetilmesi beraberinde birçok aksaklığı getirebilir. Kaliteli bir yazılım çözümüne ihtiyaç açıktır.

Satış İçin CRM

Satış için CRM çözümleri, satış fırsatlarınızı daha etkili yönetmenize, tekliflerinizi ve sözleşmelerinizi daha hızlı ve profesyonel hazırlamanıza, satış süreçlerinizi optimize etmenize ve satış gücünüzün performansını analize edip güçlendirmenize ve müşterilerinizle olan etkileşimlerinizi takip etmenize, müşteri verilerinizi yönetmenize yardımcı olan yazılım ve araçlardır.

CRM satış çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Satış süreçlerinizi optimize eder.
  • Daha hızlı ve profesyonel teklif ve sözleşme hazırlamanızı sağlar.
  • Müşteri ve bayi ilişkilerinizi güçlendirir.
  • Satış fırsatlarınızın satışa dönme oranını artırır.
  • Satış gücünüzün iş birliği ve koordinasyonunu kolaylaştırır.
  • Müşteri verilerinizi merkezi bir yerde tutar.
  • Satış performansınız için güçlü analiz ve raporlama araçları sunar.
  • Daha iyi satış tahminleri yapmanıza yardımcı olur.
  • Saha ekiplerinizin mobil ve web tabanlı çözümlerimizle operasyonlarını zamanında ve yerinde yönetmesini sağlar.

CRM satış çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.


Popüler Çözümler

Özel Çözümler

Teknik Servis Programı

Yetkili Servis Yönetimi

Servis Sözleşme Otomasyonu

SLA Yönetimi

Memnuniyet Anket Yönetimi

Servis Formu Yönetimi

Servis Ekibi Yönetimi

Yardım Masası ve Destek

Hak Ediş Yönetimi

Malzeme Yönetimi

Cihaz Yönetimi

Periyodik Bakım Yönetimi

Cihaz Kiralama Yönetimi

Arızalı Cihaz Tamir Yönetimi

Servis Ürün Yönetimi

Servis Faturalama Yönetimi


Tasarımsal Özellikler

Genel Özellikler

Form Tasarım Sihirbazı

Müşteri Tekilliği Sihirbazı

İş Akış Tasarım Sihirbazı

Dashboard Tasarım Sihirbazı

İzleme Listeleri

Raporlama ve Analiz Araçları

Organizasyon ve Yetkilendirme

Yazılı Şablon Tasarımları

Mobil CRM Uygulaması

Web Tabanlı Uygulama

Planlama ve Takvim

Hatırlatmalar

Kullanıcı Dostu Ara Yüzler

Sağlam ve Güvenli Teknolojiler

Hazır ve Uyarlanabilir Entegrator