Cihaz Takip Yönetimi

Teknik servis verdiğiniz cihazlara bakar.
Home » CRM Programı Çözümleri » Servis İçin CRM » Cihaz Takip Yönetimi

Cihaz Takip Yönetimi Çözümü

Müşterilerinize sattığınız – kiraladığınız veya teknik servis anlaşmasıyla bakım ve onarımını üstlendiğiniz müşteride kurulu tüm cihazları entegre bir yazılımla takip etmek servis gelirlerinizi artırmak, servis operasyonlarınızı optimize etmek ve müşteri memnuniyetini sağlamak için son derece kritiktir. ERM CRM’deki cihaz takip yönetimi çözümümüzle müşterilerinizde kurulu tüm cihazların envanterini oluşturun. Bu cihazlar için yaptığınız tüm aktivitelerin tarihçesine sahip olun. Tek bir cihaz kartı içinden her türlü bilgiye anında erişin. Servis verdiğiniz cihazların tüm kontrolü elinizin altında olsun.

crm-programi-cihaz-takip-yonetimi
Featured Image

Müşterilerinizdeki tüm cihazları kayıt altına alın.

Müşterilerinize sattığınız, montajını yaptığınız, kiraladığınız veya teknik servis anlaşmasıyla bakım ve onarımını üstlendiğiniz cihazların envanterini tutun. Cihazların marka, model, seri no, tedarikçi bilgilerini, garanti başlangıç bitiş tarihlerini, ilişkili cihazları, satış faturası bilgilerini kaydedin. Cihaz kayıt formuna şirketinizin ihtiyaçlarına göre yeni alanlar ekleyin. Müşterilerinizde çalışan cihazları kolayca takip edin.

Featured Image

Müşteride kurulu cihazlarla ilgili dokümanları tek bir yerden takip edin.

Müşterilerinizde kurulu cihazların resimlerine, kullanım kılavuzlarına, bakım talimatlarına, teknik özelliklerine, satış ve bakım sözleşmelerine, garanti belgelerine, bakım – onarım görsellerine tek bir yerden kolayca erişin.

Featured Image

Müşteride çalışan cihazlarla ilgili tüm geçmiş aktiviteleri kolayca izleyin.

Müşteride çalışan cihazlarla ilgili yaptığınız montaj, kurulum, eğitim, periyodik bakım, tamir-onarım ve servis aktivitelerinin tüm geçmişini cihaz kartı üzerinden takip edin. Cihazlar için açılan servis çağrılarını ve bunlarla ilişkili dokümanları, yapılan yazışmaları, eklenen yorumları ve alınan aksiyonları kolayca izleyin. Müşteride teknik servis hizmet verdiğiniz tüm cihazlar için kurumsal hafızanızı oluşturun.

Featured Image

Müşteride kurulu cihazların servis maliyetlerini ve kalite sorunlarını analiz edin.

Müşteride kurulu cihazlar için verdiğiniz teknik servislerin maliyet detaylarını, kullanılan yedek parça ve malzeme dökümlerini, gelen şikayetleri, yaşanan kalite sorunlarını ve bunlar için alınan tüm aksiyonları detaylı bir şekilde analiz edin. Maliyetlerinizi kontrol altına alın. Cihazların kalite sorunlarıyla ilgili bilgi ve çözüm veri tabanı oluşturun.

CİHAZ TAKİP YÖNETİMİ ÇÖZÜMÜYLE

Müşterideki cihazlara kaliteli servis sunun.

Tam teşekküllü teknik servis programı

Satışa sonrası servis işlemlerinin harika çözümleri

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe
0 +

Biz Hazırız

Cihazları ERM CRM ile takip edin.

Canlı Demo İste

Cihaz Takip Yönetimi

Müşterideki cihazların yönetimi, bir işletmenin müşterilerine sattığı veya kiraladığı çeşitli cihazların kayıtlarını tutması, bakımlarını takip etmesi, onarımlarını kaydetmesi, garanti sürelerini izlemesi ve sarf malzeme değişimlerini takip etmesi gibi işlemleri kapsar.

Müşterideki cihazların takibi, onların verimli bir şekilde çalışmasını sağlamak, periyodik bakımlarını yapmak, arıza durumlarını minimize etmek, garanti sürelerini takip etmek ve müşteri memnuniyetini artırmak için önemlidir.

Cihaz takip yönetimi çözümümüzün şirketlere sağladığı faydaların başlıklar halinde şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Müşterilerdeki cihazların envanterini detaylı bir şekilde kayıt altına almak
  • Cihazlarla ilgili yapılan tüm işlemleri (şikâyet çağrısı, bakım, onarım, yedek parça – sarf malzeme değişimi) bir tarihçede izlemek
  • Cihazların periyodik bakımlarını takip etmek
  • Cihazlarla ilişkili servis sözleşmelerini, kullanım kılavuzlarını, bakım talimatlarını ve teknik bilgileri anında görüntülemek
  • Cihazların garanti sürelerini etkili bir şekilde izlemek
  • Cihazlarla ilgili servis maliyetlerini analiz etmek
  • Cihazların kalite sorunlarıyla ilgili bir veri tabanına sahip olmak

Müşteride kurulu cihaz merkezde olacak şekilde o cihazla ilişkili her türlü operasyonu entegre bir şekilde kolayca icra etmek ve bu işlemleri tek bir yerden zahmetsizce izlemek cihaz takip çözümümüzü farklı ve popüler kılmaktadır. Ayrıca bir cihaz özelinde oluşturulan teklif, sipariş, satış, kurulum ve satış sonrası tüm servis işlemlerini uçtan uca bütünleşik olarak adım adım yerine getirmek ERM CRM platformunun güçlü yeteneklerindendir.

Müşteride kurulu ve çalışan cihazlara yönelik teknik servis veren bir şirketseniz çözümümüz tam size göredir. Bu cihazları sizin satmış olmanız veya kiraya vermiş olmanız gerekmez. Teknik servis veriyor olmanız yeterlidir.

Servis İçin CRM

Servis için CRM çözümleri, işletmelerin müşteri hizmetleri, teknik destek ve servis yönetimi süreçlerini daha düzenli ve verimli hale getirmek için tasarlanmış yazılım ve araçlardır.

CRM servis çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Teknik servis yönetimi ile servis süreçlerinizi daha güçlü bir şekilde yönetin.
  • Yetkili servis yönetimi sayesinde hakkediş sürecini düzenleyin, yetkili servislerle olan ilişkilerinizi güçlendirin.
  • Servis sözleşme otomasyonu ile sözleşme odaklı bir servis mimarisi inşa edin.
  • SLA yönetimi ile hizmet seviyelerini izleyin ve anında müdahale edin.
  • Malzeme yönetimi ile envanteri daha iyi kontrol edin ve stok yönetimini optimize edin.
  • Cihaz yönetimi ile müşteri cihazlarını daha iyi takip edin ve bakım planlarını kolaylaştırın.
  • Arızalı cihaz tamir yönetimi ile hızlı müdahale sağlayarak müşteri memnuniyetini artırın.
  • Cihaz kiralama yönetimi ile müşterilere kiralık cihazlar sunarak hizmet yelpazenizi genişletin.
  • Periyodik bakım yönetimi ile cihazların düzenli bakımını yapın ve işlerin aksamamasını sağlayın.
  • Memnuniyet anket yönetimi ile müşteri geri bildirimlerini toplayarak hizmet kalitenizi iyileştirin.
  • Servis ürün yönetimi ile ürün ağaç yapınızı güncel ve tutarlı hale getirin.
  • Servis formu yönetimi ile servis taleplerini hızlı ve profesyonelce yönetin.
  • Servis faturalama yönetimi ile fatura süreçlerini otomatize edip hızlandırın.
  • Servis ekibi yönetimi ile personelinizin iş yükünü dengeleyin ve görevleri daha verimli bir şekilde dağıtın.
  • Yardım masası ve destek ile müşteri taleplerine hızlı yanıt vererek müşteri memnuniyetini artırın.

CRM servis çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Her biri birbirinden harika çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.