Teknik Servis Hak Ediş Yönetimi

Hızlı mutabakat, zamanında ödeme
Home » CRM Programı Çözümleri » Servis İçin CRM » Hak Ediş Yönetimi

Teknik Servis Hak Ediş Yönetimi Çözümü

Teknik servis ağı olan firmalar için hak ediş yönetimi son derece karmaşık ve zorlu bir görevdir. Sizde hak ediş yönetimi çözümümüzle yetkili servislerinizin hak edişlerini düzene koyun. Hak edişleri, servis formları üzerinden ayrıntılı ve doğru hesaplayın. Mutabakatları hızlı yapın ve zamanında fatura kesilmesini sağlayın. Teknik servislerinizle anlaşmazlıkları ve geç ödemeden kaynaklanan memnuniyetsizlikleri ortadan kaldırın.

teknik-servis-hakedis-yonetimi
Featured Image

Teknik servislerinizin hak edişlerini doğru ve hızlı hesaplayın.

ERM CRM’in detaylı teknik servis formu sayesinde teknik servisleriniz, hizmet sonrasında tüm masraf ve maliyet kalemlerini servis formuna kolaylıkla işleyebilir. Hak ediş yönetimi çözümümüz ile teknik servis bazında henüz faturalandırılmamış servislerinizin listesini ve hak edişlerinizi otomatik hesaplayabilirsiniz. Böylece, manuel takiplerden, hesaplamalardan, excel listelerinden, hatalı işlemlerden kurtulursunuz.

Featured Image

Hak ediş mutabakat çıktılarınıza imzalı servis formlarını ekleyin.

Teknik servislerinizin ERM CRM içinden müşterilerinize imzalattığı servis formalarını, detaylı hak ediş mutabakat raporlarınıza ek yapın. Hak edişin tüm detaylarını ispatlayıcı evrakla destekleyin. Hesaplamalarla ilgili ihtilafları ortadan kaldırın. Hak ediş sürecinizi şeffaf ve denetlenebilir hale getirin.

Featured Image

Profesyonel hak ediş mutabakat çıktılarıyla faturalamayı kolaylaştırın.

Teknik servisleriniz bazında tek tuşla pdf formatında haftalık veya aylık hak ediş mutabakat çıktılarını ve kesilecek fatura tutarlarını oluşturun. Hızlıca teknik servislerinize CRM üzerinden e-posta gönderin. Mutabakat onay sürecini ERM CRM içinden yönetin. Faturalaşma ve ödeme adımlarını hızlandırın ve kolaylaştırın.

HAK EDİŞ YÖNETİMİ ÇÖZÜMÜYLE

Teknik servislerinizin hak edişlerini doğru hesaplayın.

Featured Image

Teknik servislerinizin memnuniyetini ve bağlılığını artırın.

Teknik servis hak ediş yönetimi çözümümüzle hak ediş sürecini tüm taraflar için şeffaf, izlenebilir ve hesaplanabilir hale getirin. Servis hak edişlerinin içeriğiyle ilgili anlaşmazlıkları ortadan kaldırın. Mutabakat ve fatura sürelerini kısaltın, geç ödemeden kaynaklanan memnuniyetsizlikleri giderin. Teknik servislerinizin sizinle iş yapma motivasyonunu güçlendirin.

Featured Image

Teknik servis hak ediş sürecinizi uçtan uca yönetin.

Müşteriden servis için çağrı kaydının alınması, teknik servisin görevlendirilmesi, servis planının yapılması, servis görevinin ifası, servis formunun doldurulması, hak ediş hesaplanması, hak ediş mutabakatı yapılması süreçlerini uçtan uca ERM CRM platformu üzerinden zahmetsizce yönetin. Liste ekranları ve özel tasarlanan dashboardlar üzerinden hak ediş sürenin ilerlemesini takip kolayca edin. Geciken noktalara anında müdahale edin.

Featured Image

Teknik servislerinize verdiğiniz hak ediş tutarlarını analiz edin.

ERM CRM’in kapsamlı rapor ve analiz araçlarıyla teknik servislerinize sağladığınız faydayı analiz edin. Teknik servislerinizin verimliliği, karlılığı ve sürdürülebilirliği konusunda iç görüler kazanın. Bu iç görüler ışığında teknik servis ağınızın optimizasyonunu yapın.

Tam teşekküllü teknik servis programı

Satışa sonrası servis işlemlerinin harika çözümleri

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe
0 +

Biz Hazırız

Hak edişleri ERM CRM ile hesaplayın.

Canlı Demo İste

Hak Ediş Yönetimi

Yetkili servisler için hak ediş yönetimi, bir şirketin, yetkili servis sağlayıcılarına, verdiği hizmetlerin karşılığında (hak ediş) ödeme yapma sürecini içerir.

Hak ediş yönetim süreci genelde şu başlıklardan oluşur:

  • Sağlanacak teknik servis kapsamını belirleme
  • Hak ediş hesaplama
  • Fatura oluşturma
  • Ödeme yapma

ERM CRM platformunun Teknik Servis Programı başlığı altında yer alan Hak Ediş Yönetimi çözümünün şirketlere sağladığı faydalar genel olarak şu şekildedir:

  • Manuel hesaplama ve dokümantasyon ihtiyacını ortadan kaldırarak zamandan ve emekten tasarruf sağlar.
  • Süreçleri otomatikleştirerek hata riskini azaltır ve tutarlılık sağlar.
  • Verimliliği artırarak işgücü maliyetlerini düşürür.
  • Hatalardan kaynaklı gecikme ve maliyet risklerini azaltır.
  • Profesyonel ve kurumsal hak ediş mutabakat formlarının otomatik alınmasını sağlar.
  • Hak edişlerin doğru ve zamanında ödenmesini sağlayarak hem nakit akışını optimize eder, hem de teknik servislerinizin memnuniyetini ve bağlılığını artırır.
  • Tüm proje paydaşlarına hak edişlerle ilgili şeffaf bir görünüm sağlar.
  • Hak ediş hesaplamalarının ve ödemelerinin izlenmesini ve kontrolünü kolaylaştırır. Süreçteki karmaşıklığı ortadan kaldırır.
  • Hak edişlerle ilgili anlaşmazlıkları ve gecikmeleri azaltır.
  • Teknik servis hizmetleri için daha güvenilir ve sağlam iş birliği ortamı sağlar.
  • Verimli ve şeffaf bir hak ediş yönetimi sistemi, şirketlere rekabette stratejik bir avantaj sağlar.
  • Daha iyi risk yönetimi ve daha doğru fiyatlandırma imkânı sunar.
  • Raporlama ve analizleri kolaylaştırarak daha hızlı ve doğru karar vermeye yardımcı olur.

ERM CRM’in entegre çözümleri sayesinde hak ediş hesaplama sürecinin karmaşıklığını ortadan kaldırması, imzalı servis formlarıyla destekli otomatik hak ediş hesaplaması ve pdf formatında ayrıntılı mutabakat çıktıları sağlaması çözümümüzü popüler ve cazip kılmaktadır.

Satış sonrası veya doğrudan teknik servis hizmeti veren şirketlerin sahada anlaşmalı olduğu yetkili servisleri varsa, hak ediş yönetimi çözümümüz yüksek katma değer sunar.

Servis İçin CRM

Servis için CRM çözümleri, işletmelerin müşteri hizmetleri, teknik destek ve servis yönetimi süreçlerini daha düzenli ve verimli hale getirmek için tasarlanmış yazılım ve araçlardır.

CRM servis çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Teknik servis yönetimi ile servis süreçlerinizi daha güçlü bir şekilde yönetin.
  • Yetkili servis yönetimi sayesinde hakkediş sürecini düzenleyin, yetkili servislerle olan ilişkilerinizi güçlendirin.
  • Servis sözleşme otomasyonu ile sözleşme odaklı bir servis mimarisi inşa edin.
  • SLA yönetimi ile hizmet seviyelerini izleyin ve anında müdahale edin.
  • Malzeme yönetimi ile envanteri daha iyi kontrol edin ve stok yönetimini optimize edin.
  • Cihaz yönetimi ile müşteri cihazlarını daha iyi takip edin ve bakım planlarını kolaylaştırın.
  • Arızalı cihaz tamir yönetimi ile hızlı müdahale sağlayarak müşteri memnuniyetini artırın.
  • Cihaz kiralama yönetimi ile müşterilere kiralık cihazlar sunarak hizmet yelpazenizi genişletin.
  • Periyodik bakım yönetimi ile cihazların düzenli bakımını yapın ve işlerin aksamamasını sağlayın.
  • Memnuniyet anket yönetimi ile müşteri geri bildirimlerini toplayarak hizmet kalitenizi iyileştirin.
  • Servis ürün yönetimi ile ürün ağaç yapınızı güncel ve tutarlı hale getirin.
  • Servis formu yönetimi ile servis taleplerini hızlı ve profesyonelce yönetin.
  • Servis faturalama yönetimi ile fatura süreçlerini otomatize edip hızlandırın.
  • Servis ekibi yönetimi ile personelinizin iş yükünü dengeleyin ve görevleri daha verimli bir şekilde dağıtın.
  • Yardım masası ve destek ile müşteri taleplerine hızlı yanıt vererek müşteri memnuniyetini artırın.

CRM servis çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Her biri birbirinden harika çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.