Bildirim ve Şikayet Yönetimi

Müşteri memnuniyetinizi artırır.
Home » CRM Programı Çözümleri » Temel CRM » Bildirim ve Şikayet Yönetimi

Bildirim ve Şikayet Yönetimi Çözümü

Müşteri bildirimleri ve şikayetleri, her şikayeti armağan olarak gören işletmeleri geliştiren fırsatlar içerir. Müşterilerinizin sesini dinlemek, markanızın güçlenmesi için kritik bir görevdir. Siz de Bildirim ve Şikayet Yönetimi çözümümüz ile tüm kanallardan gelen müşteri talep ve şikayetlerini tek bir yerde birleştirin, çözüm sürecini uçtan uca yönetin ve müşteri memnuniyetini artırın. Müşterilerinizden öğrenerek ürün ve hizmetlerinizi geliştirin.

crm-programi-is-ve-görev-takibi
Featured Image

Tüm kanallardan gelen müşteri bildirimlerini ERM CRM’de birleştirin ve yönetin.

Web sitenizdeki iletişim formlarını ERM CRM’e hazır web servislerimiz sayesinde kolayca entegre edin. Müşterilerinizin girdiği mesajları ERM CRM’de ya lead’lere (satış fırsatlarına) veya bildirim ve şikayetlere dönüştürün. Telefonla gelen, kurumsal e-postanıza iletilen, satış ekiplerinizin veya çalışanlarınızın sahada rast geldiği, sosyal medyada veya şikayet sitelerinde dile getirilen tüm müşteri bildirimleri ve şikayetleri için ERM CRM’de kayıt açın.

Featured Image

İşletmenize özel bildirim ve şikayet formları tasarlayın.

Form tasarım sihirbazım sayesinde işletmenize özel bildirim ve şikayet yönetimi formu tasarlayın. Bildirimleriniz için sınıflandırma ağaçları oluşturun. Bu formu web sitenizle, sosyal medya mecralarınızla, müşteri bildirimleriyle temas ettiğiniz her yerle entegre edin.

Featured Image

İşletmenize özel şikayet süreçleri tasarlayın ve uçta uca yönetin.

İş akış sihirbazımız sayesinde bildirim ve şikayet türlerine özel farklı iş akışları tasarlayın. Çözüm süreleri ve sorumluları belirleyin. Müşteri memnuniyeti için ekiplerinizi koordine edin ve hizalayın. Dashboard ekranları ve izleme listeleri üzerinden bildirim ve şikayet süreçlerini uçtan uca izleyin ve yönetin. Aksayan ve geciken vakalara özel olarak müdahale edin.

BİLDİRİM VE ŞİKAYET YÖNETİMİ ÇÖZÜMÜYLE

Ürün ve hizmetlerinizi geliştirin.

Featured Image

Bildirim ve şikayetlerinizi yönetirken otomasyondan yararlanın.

Hazır süreç otomasyon aracımız sayesinde süreç içinde şartlara bağlı olarak kritik süre limitleri belirleyin, otomatik bilgilendirme ve hatırlatma mesajları tasarlayın. Bildirim ve şikayetleri, belirlediğiniz kurallar dahilinde eskale olmasını (otomatik olarak bir sonraki aşamaya taşınma) düzenleyin. Çözümü hızlandırın. Bırakın sistem işlesin, otomasyonun gücünü arkanıza alın, işler ve görevler aksamasın, müşterileriniz beklemesin.

Featured Image

Memnuniyet anketleri ile çözüm kalitenizi denetleyin.

Ekiplerinizin ürettiği çözüm müşterilerinizi ne kadar memnun etti? Ölçmeden bilemezsiniz. ERM CRM’in hazır memnuniyet anketi otomasyonu ile çözüldü olarak işaretlenen bildirimler için otomatik memnuniyet anketlerini tetikleyin ve müşteri memnuniyetini puanlayın. Dilerseniz memnuniyet sağlanmayan çözümler için süreci yeniden başlatın. Tüm anket sonuçlarını özel raporlarla analiz edin, çözüm süreçlerinizi denetleyin ve iyileştirin.

Featured Image

Müşteri iç görüleriyle ürün ve hizmetlerinizi geliştirin, markanızı güçlendirin.

Güçlü raporlama ve analiz araçlarımızla, müşteri bildirim ve şikayetlerini analiz edin. Ürün ve hizmetlerinizde gelişim fırsatlarını tespit edin ve onları iyileştirin. Potansiyel kriz vakalarını daha gerçekleşmeden önleyici bir tedbir olarak önceden tespit edin ve hızlıca önlem alın. Markanızın itibarını koruyun.

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
0 +
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe

Biz Hazırız

Şikayetleri ERM CRM ile yönetin.

Canlı Demo İste

Bildirim ve Şikayet Yönetimi

Bildirim ve şikayet yönetimi, bir işletmenin müşterilerinden gelen bildirimleri ve şikayetleri almayı, yanıtlamayı veya bunlara uygun çözümler üretmeyi sağlayan bir süreçtir.
Bu süreç, temelde şikayetlerin ve bildirimlerin hızlı ve verimli bir şekilde ele alınmasını, müşteri memnuniyetinin artırılmasını, marka itibarının korunmasını ve işletmelerin müşteri geri bildirimlerinden öğrenme ve gelişmesini amaçlar.

Bildirim ve şikayet yönetimi çözümümüzün öne çıkan faydaları şunlardır:

  • Müşterilerinizin işletmenize temas ettiği bütün nokta ve kanallardan bilgi toplamanızı ve onları etkili bir şekilde dinlemenizi sağlar.
  • Müşteri bildirim ve şikayetlerinizi tek bir yerden yönetmenizi, hızlı bir şekilde cevap ve çözüm üretmenizi kolaylaştırır.
  • Ekiplerinizin etkili iş birliği yapmasını güçlendirir.
  • Ekiplerinizin ürettiği çözümlerin kalitesini denetler.
  • Otomasyon araçları sayesinde size zamandan ve emekten tasarruf sağlar, manuel ve tekrarlı işlemleri azaltır.
  • Bildirim ve şikayet süreçlerinizin verimliliğini ve etkinliğini iyileştirir.
  • Marka itibarınızı korur ve müşterilerinizin sadakatini güçlendirir.
  • Müşteriden öğrenmenizi kolaylaştırır, ürün ve hizmetlerinizi geliştirmenize yardımcı olur.

Küçük işletmeler için çözümümüz kullanıma hazırdır. Orta ve büyük işletmeler için ise onların ihtiyaçlarına özel uyarlamalar yapılarak kısa sürede tasarlanabilir durumdadır.

Müşteri bildirimlerini ve şikayetlerini önemseyen ve bunları etkili bir şekilde yönetmek isteyen her işletme için temel bir çözümdür.

Çözümümüz, ERM CRM’in kapsamlı özellikleri ve araçlarıyla (form tasarım sihirbazı, iş akışı sihirbazı, memnuiyet anketi özelliği, süreç otomasyon araçları, e-posta entegrasyonu, iş ve görev takibi, dashboard ve raporlama araçları vb.) desteklenerek şirket ihtiyaçlarına özel olarak hızlıca tasarlanabilir.

Temel CRM

“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.

ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.

Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Müşteri verilerini düzenler ve merkezileştirir.
  • İş verimliliğinizi artırır.
  • Müşteri iletişiminizi geliştirir.
  • İş görevlerinizi düzenler ve etkili takip etmenizi sağlar
  • Zaman yönetiminizi iyileştirir.
  • Dokümantasyonu kolaylaştırır.
  • Toplantı verimliliğinizi artırır.
  • Proje izleme ve yönetme kolaylığı sağlar.
  • Müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırır.
  • Tahsilat sürecinizi etkinleştirir.
  • Personel izin ve masraf yönetimini düzenler.
  • Ürün sevk sürecinin yönetimini geliştirir.
  • Çalışanlarınıza iş uygulamaları için güçlü yardım masası çözümü sunar.
  • Varlık ve zimmet takibini kolaylaştırır.

Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.


Popüler Çözümler

Özel Çözümler

Teknik Servis Programı

Yetkili Servis Yönetimi

Servis Sözleşme Otomasyonu

SLA Yönetimi

Memnuniyet Anket Yönetimi

Servis Formu Yönetimi

Servis Ekibi Yönetimi

Yardım Masası ve Destek

Hak Ediş Yönetimi

Malzeme Yönetimi

Cihaz Yönetimi

Periyodik Bakım Yönetimi

Cihaz Kiralama Yönetimi

Arızalı Cihaz Tamir Yönetimi

Servis Ürün Yönetimi

Servis Faturalama Yönetimi


Tasarımsal Özellikler

Genel Özellikler

Form Tasarım Sihirbazı

Müşteri Tekilliği Sihirbazı

İş Akış Tasarım Sihirbazı

Dashboard Tasarım Sihirbazı

İzleme Listeleri

Raporlama ve Analiz Araçları

Organizasyon ve Yetkilendirme

Yazılı Şablon Tasarımları

Mobil CRM Uygulaması

Web Tabanlı Uygulama

Planlama ve Takvim

Hatırlatmalar

Kullanıcı Dostu Ara Yüzler

Sağlam ve Güvenli Teknolojiler

Hazır ve Uyarlanabilir Entegrator