Satın Alma Talep Yönetimi

İhtiyaçlarınıza anında çözüm
Home » CRM Programı Çözümleri » Temel CRM » Satın Alma Talep Yönetimi

Satın Alma Talep Yönetimi Çözümü

Şirketlerde satın alma süreçleri farklı birimlerin iş birliğini gerektiren çok aşamalı, finansal sonuçları olan ve uzun süren operasyonlardır. Satın alma talep yönetimi çözümümüzle satın alma süreçlerinizi dijitalleştirin ve standardize edin. Süreçlerinizi optimize ederek şeffaf ve izlenebilir hale getirin.

crm-programi-is-ve-görev-takibi
Featured Image

Satın alma talep ve onay sürecini dijitalleştirin.

Şirket içi satın alma taleplerini ve onaylarını artık e-posta üzerinden ve basılı kağıtlar üzerinden takip etmeye son verin. Her tülü satın alma talepleriniz için (malzeme, hammadde, demirbaş, sarf malzemeleri, teknolojik ürünler, her türlü hizmet vb.) ERM CRM içinde kayıt oluşturun, yönetici onayına gönderin ve satın alma sorumlusuna sevk edin. Dilerseniz satın alınacak ürüne ve hizmete göre farklı onay süreçleri işletin. Tüm onay ve yazışma işlemlerini tek bir yerde kayıt altına alın ve tek bir tarihçede takip edin.

Featured Image

Satın alma süreçlerinizi standart ve şeffaf hale getirin.

Satın alma talebinin oluşturulmasından ürün - hizmetin teslim alınması ve ödeme onayının verilmesine kadar geçen tüm aşamaları merkezi bir platformdan tüm şirketiniz genelinde aynı kurallar içinde yönetin. Dashboard ekranlardan izleyin. Böylece sürecin ilerleyişini ve olası aksaklıkları tüm ekip için kolaylıkla görünür kılın.

Featured Image

Satın alma sürecinizin performansını ölçün ve optimize edin.

Bir satın alma talebinin onay, teklif, değerlendirme, sözleşme, sipariş ve teslim edilme aşamalarında ne kadar beklediğini raporlayın. Süreçte rol alan tüm sorumluların hız performansını ölçün. Teklif fiyatları ile pazarlık sonucu satın alınan nihai fiyatları karşılaştırın. Talebi açan birimlerden memnuniyet anketi yoluyla geri bildirimler toplayın. ERM CRM’in kapsamlı rapor ve analiz araçlarının yardımıyla satın alma sürecinizi optimize edin.

Featured Image

Satın alma süreçlerinizi hızlandırın.

ERM CRM’in süreç takip otomasyonu, otomatik bildirim ve hatırlatma mesajları, özelleştirilebilen dashboard izleme ekranları yardımıyla manuel takiplerden kurtulun. Onay süreçlerini hızlandırın, tıkanan noktalara hızlıca müdahale edin. Satın alma süreçlerinizin verimliliğini artırın.

SATIN ALMA TALEP YÖNETİMİ ÇÖZÜMÜYLE

Talepten teslime, her adımı izleyin!

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
0 +
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe

Biz Hazırız

Satın Almalarınızı ERM CRM ile yönetin.

Canlı Demo İste

Satın Alma Talep Yönetimi

Satın alma talep yönetimi çözümü, bir işletmenin şirket içindeki satın alma süreçlerini daha verimli, şeffaf ve yönetilebilir hale getirmeyi amaçlayan bir sistem veya yazılımdır. Bu çözüm, işletmenin malzeme, hizmet veya diğer kaynakları satın alırken ortaya çıkan taleplerin oluşturulmasından başlayarak, onay süreçlerini, izleme, raporlama ve performans ölçümünü kapsar. Bu çözümler, işletmelerin talepleri toplamak, onaylamak, tedarikçilere iletmek, teklifleri değerlendirmek, siparişleri vermek ve siparişleri takip etmek gibi görevlerini kolaylaştırır.

Satın alma talep yönetimi çözümleri genel faydalarını şu şekilde özetleyebiliriz:

Süreç Standardizasyonu: Tüm satın alma talepleri aynı süreçlere tabi tutularak standartlaştırılır.
Şeffaflık ve İzlenebilirlik: Taleplerin durumu, aşamaları ve geçmişi kolayca takip edilir.
Onay Süreçlerinin Hızlanması: Elektronik ortamda yapılan işlemler, onay süreçlerini hızlandırır ve zaman kazandırır.
Maliyet ve Bütçe Kontrolü: Satın alma talepleri üzerinde yapılan izleme, bütçe yönetimi sağlar ve gereksiz satın almaları azaltarak maliyetleri düşürmeye yardımcı olur.
Performans Analizi: Sürecin performansı ölçülerek iyileştirme fırsatları ortaya konur.

Çözümümüz hazır olup, şirketlerin kendi özgü iş kurallarına göre kolaylıkla uyarlanabilir.

Her işletme faaliyetlerini yürütmek için satın alma operasyonları yürütür. Satın alma operasyonları uzun süren ve çok aşamadan geçen şirketler için çözümümüz temel bir ihtiyaçtır.

Temel CRM

“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.

ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.

Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Müşteri verilerini düzenler ve merkezileştirir.
  • İş verimliliğinizi artırır.
  • Müşteri iletişiminizi geliştirir.
  • İş görevlerinizi düzenler ve etkili takip etmenizi sağlar
  • Zaman yönetiminizi iyileştirir.
  • Dokümantasyonu kolaylaştırır.
  • Toplantı verimliliğinizi artırır.
  • Proje izleme ve yönetme kolaylığı sağlar.
  • Müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırır.
  • Tahsilat sürecinizi etkinleştirir.
  • Personel izin ve masraf yönetimini düzenler.
  • Ürün sevk sürecinin yönetimini geliştirir.
  • Çalışanlarınıza iş uygulamaları için güçlü yardım masası çözümü sunar.
  • Varlık ve zimmet takibini kolaylaştırır.

Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.


Popüler Çözümler

Özel Çözümler

Teknik Servis Programı

Yetkili Servis Yönetimi

Servis Sözleşme Otomasyonu

SLA Yönetimi

Memnuniyet Anket Yönetimi

Servis Formu Yönetimi

Servis Ekibi Yönetimi

Yardım Masası ve Destek

Hak Ediş Yönetimi

Malzeme Yönetimi

Cihaz Yönetimi

Periyodik Bakım Yönetimi

Cihaz Kiralama Yönetimi

Arızalı Cihaz Tamir Yönetimi

Servis Ürün Yönetimi

Servis Faturalama Yönetimi


Tasarımsal Özellikler

Genel Özellikler

Form Tasarım Sihirbazı

Müşteri Tekilliği Sihirbazı

İş Akış Tasarım Sihirbazı

Dashboard Tasarım Sihirbazı

İzleme Listeleri

Raporlama ve Analiz Araçları

Organizasyon ve Yetkilendirme

Yazılı Şablon Tasarımları

Mobil CRM Uygulaması

Web Tabanlı Uygulama

Planlama ve Takvim

Hatırlatmalar

Kullanıcı Dostu Ara Yüzler

Sağlam ve Güvenli Teknolojiler

Hazır ve Uyarlanabilir Entegrator